Recensie Jana, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
59
23/09/22
63
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2632664-jana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nou staat er een andere recensie over een jana uit amsterdam osdorp maar de link is niet hetzelfde als naar deze dame. Dat is echter iets voor de moderators om uit te zoeken. Houden we die ook nog een beetje bezig of misschien kan de ts van dat topic uitsluitsel geven.

Gaan wij gewoon even deze dame hier bespreken aangezien er wel een WHEM topic over deze meid en bijbehorende advertentie is. Dan maken we maar even de aanname dat het in de eerdere recensie om een andere dame gaat.

Deze Jana ontvangt namelijk ook in Amsterdam Osdorp. Na wat app contact eerder al toch maar de stoute wandelschoenen aangetrokken.

De foto's zagen er te goed uit en ik kan je zeggen, ze kloppen ook. Ik vraag tegenwoordig bij twijfel om een video bevestiging. Die kreeg ik van haar ook. Dus met goede moed vertrokken naar Amsterdam. Het goede nieuws is, het is de dame van de foto's.

Een prachtige meid uit colombia, kaneelhuid, gitzwart haar, mooie zwarte kijkers, wel gevormde rondingen. Maar geen woord Engels. Dus bereid je voor op klungelen met een vertaal app.

De ontvangstruimte is eigenlijk ondermaats. Zeker voor de prijzen die ze rekent. Het bed kraakte enorm en was enkel bedekt met een hoeslaken. Geeft toch een iets wat troostige indruk. De dame vroeg niet vooraf of ik wilde douchen, achteraf kon dat wel. De douche was ook gedateerd en niet echt fris.

Nou snap ik dat zulke huizen vaak maar 1 doel dienen maar het kan ook anders en het moet eigenlijk ook als je meer als 150 per uur vraagt.
Dat was het volgende puntje, ze vroeg mij hoelang blijf ik, ik zeg 45 min en er wordt een ander bedrag dan de advertentie genoemd. Dat zorgde voor een klein discussie moment waarnaar ik app en advertentie liet zien. Naja na de financiele plichtplegingen gingen we aan de gang. Allemaal prima beetje knuffelen en kusjes geven. Voelde prima. Tot het op pijpen aan kwam, Madam pakte een rubbertje. Weer het gesprek over de afspraken aan gegaan want het zou extra kosten terwijl ik dat vooraf had besproken. Al met al komt dat dan de date niet echt ten goede.

Daarna wel sex gehad en die was prima. Ze doet leuk mee, kreunt lekker en strooit met kusjes. Dus dat was wel goed. Daarna werd ik echt heerlijk gemasseerd terwijl ze met de muziek van de telefoon mee zong. Wel stond deze telefoon irritant hard, zodra ze een berichtje keek en ze pakte deze ook meermaals erbij om even te kijken. Ik ben de moeilijkste niet maar lees best vaak dat mensen dat irritant vinden en ik snap het wel, je krijgt niet de volle aandacht die je als betalende klant wel verdiend.

Dat redden dan wel voor mij de date alleen was dit wel een eenmalig verhaal. De prijskwaliteit verhouding laat te wensen over, daarvoor was de ruimte te gedateerd en die discussies over de prijs en de beperkte communicatie toch te veel van een impact. Al met al zou ik deze date een 6je geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan