Vandaag wederom weer een geil moment dus dat werd even kinky afstruinen.
Jamie-Lee had ik al langer in het vizier, maar omdat zij geen vaste dagen werkt en ik dat ook niet doe, was het moeilijk om tot een afspraak te komen.
Uiteindelijk is het vandaag toch gelukt. Ik had zin in een lekkere sloppy blowjob.. en volgens de recensies zou Jamie-Lee dat kunnen.
Even een berichtje gestuurd en ik kreeg vrij snel een reactie. Kon binnen een half uurtje al terecht, dus zo gezegd en zo gedaan.
Eenmaal aangekomen werd de deur open gedaan door een mooie blondine op hakken in een sexy zwarte lingerie set waar haar grote borsten zichtbaar waren. Kreeg meteen een zoen met die opgespoten lippen van haar (geil). Zij heeft echt zo een milf/cougar koppie met die lange stijle blonde haren.
Eerst even het verplichtte opfris gedeelte, terwijl ik zei dat ik net voordat ik naar haar toe ging al had opgefrist (wat ook zo was, maar goed).
Tijdens het opfrissen even een praatje en toen zij mijn lul waste, groeide die al aardig.
Ik liep terug de kamer in en ging liggen op bed. Dit vond zij niet goed, want liggen doen we thuis, volgens haar. Dus moest van haar staan, terwijl zij mij lekker maakte door haar billen te schudden. Zij heeft geen grote billen, naar mijn smaak kleine billen, maar prima.
Zij draaide zich om en deed haar bh uit. Daar kwamen echt een paar grote siliconen jongens uit. Waar ik even aan ging zuigen. Vervolgens zakte zij door haar knieen met haar rug tegen de deur en begon ze mij lekker diep te pijpen. Na een tijdje pakte ik haar hoofd vast, dit vond ze dat niet zo fijn, maar om dat goed te maken zei ze dat ik haar in haar keel mocht neuken met beleid.
Dus mijn handen tegen de deur en een geile milf die gehurkt je lul in haar mond neemt. Geil!. Na een tijdje kreeg ze last van haar benen en dirigeerde zij mij het bed op.
Ik ging liggen en zij ging half op mijn been zitten en met haar tieten schudden. Wat een mooi uitzicht pff.
Ze ging daarna netjes tussen mijn benen met haar hoofd en begon mij balzak en stukje tussen mijn anus en ballen te likken en trekken. Toen ging het gas erop.
Al spugend, zuigend, trekkend en slurpend zag ik haar hoofd heen en weer gaan. Terwijl ik daar het probeerde in te houden, ik kon niet meer.
Ik kreunde de boel bij elkaar en zei dat ik ging klaarkomen, waarop ze nog heel even doorging en mijn nog net niet op exploderende lul uit haar mond haalde.
Ik spoot een straal of 4/5 op haar borsten en gedeeltelijk op mijn buik, terwijl ik aan het natrillen was.
even weer opgefrist, waarbij zij zich netjes afspoelde weer. Terwijl wij ons aankleden nog even wat gesproken.
Echt een mooie milf/cougar type is zij. Mij ziet zij wel vaker terug, volgende keer misschien wel voor een langere sessie met CIM.. maar moet daar over nadenken aangezien ik 50 eu extra alleen voor klaarkomen in de mond net iets te gortig vind.
Al met al was ik wel iets eerder dan de afgesproken tijd klaar. In totaal 20 min ipv 30, maar goed.. ik kwam ook ietsjes te laat en zij zoog zo lekker dat ik het niet meer kon houden.