- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.rvpgirls.nl/dames/lisa3
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs twee keer bij Lisa geweest. Er waren de ene keer drie dames waar ik uit kon kiezen. Ze heeft zwart lang haar en is best wel stevig. Op de kamer aan gekomen begon ze meteen te tongen
Gaf aan dat wij een klik hadden. Dat heeft ze vrijwel de hele tijd gedaan. Iets dat ik enorm kan waarderen! Eigenlijk kan je het geen tongzoenen meer noemen maar is het gewoon lekker bekken Ze rukte de kleren letterlijk van mijn lijf, gespte mijn broeksriem los en drukte haar kontje tegen mijn stijve pik aan. Ik mocht haar grote borsten uitpakken. Ze draagt leuke lingerie en haar hakken houdt ze aan op bed. Aan de wastafel gingen we verder met tongen. Wat ze heel geil doet is dat ze op je pik begint te spugen Ik moedigde haar aan om dat vooral te continueren. Verschillende standjes gedaan. Vooral missionaris was geil met haar, mijn minst favoriete maar met LIsa een feest. Met doggy heb je zicht op die mooie grote billenpartij Op het laatst is ze boven op mij komen zitten en heb ik haar gebeft. Gewoon een lekkere leuke lieve geile vrouw
Laatst bewerkt door een moderator: