- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4393712-jade
- Totale kosten (in euro)
- 300
Jade ontvangt in een (althans 's avonds) stil studentenhuis in Diemen. Parkeerruimte is in een nabijgelegen straat. Ze nodigde me binnen en deed, toen ik het geld had neergelegd, haar topje uit, waar een prachtig paar door mensenhanden verbeterde borsten in bleek te zitten.
Na een douche volgde was een ontzettend leuk anderhalf uur. Ze vertelde wat over zichzelf, inclusief haar vriendschap met een meisje B dat een kanaal heeft op Onlyfans. Jade vertelde ook dat ze wat weinig klanten had, wat me verbaasde, want ze ziet er leuk uit, ze is vriendelijk en ze spreekt voldoende Engels voor een gesprekje. Hoewel het tongzoenen dat ze op haar Kinky-pagina belooft, niet is wat je ervan hoopt (ze wil het eigenlijk niet), maakt de kwaliteit van de geleverde diensten het herhalingsgevaar hoog.
Ze is biseksueel. Ik kan niet wachten tot ook B in Nederland is want dit wil ik meemaken.
Na een douche volgde was een ontzettend leuk anderhalf uur. Ze vertelde wat over zichzelf, inclusief haar vriendschap met een meisje B dat een kanaal heeft op Onlyfans. Jade vertelde ook dat ze wat weinig klanten had, wat me verbaasde, want ze ziet er leuk uit, ze is vriendelijk en ze spreekt voldoende Engels voor een gesprekje. Hoewel het tongzoenen dat ze op haar Kinky-pagina belooft, niet is wat je ervan hoopt (ze wil het eigenlijk niet), maakt de kwaliteit van de geleverde diensten het herhalingsgevaar hoog.
Ze is biseksueel. Ik kan niet wachten tot ook B in Nederland is want dit wil ik meemaken.