interviewvampire
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Penislengte
- 22/23
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/musa-fitness-izzy-pancio-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gewoon wauw.
Meestal zijn de fotos gefotoshopt en kom je ter plekke een individu tegen die wel lijkt op de fotos maar je ziet duidelijk een vermindering in kwaliteit dwz penislengte, borsten, gezicht niet zo vrouwlijk als op de fotos enz ...
Awel bij deze shemale is het tegenovergestelde het geval.
De realiteit klopt de foto's. Ik heb het tegen haar ook gezegd, live ben je zoveel keer mooier als de pics in uw annonce.
Een paard,dat kwam in mijn gedachten toen ze zich uitkleedde. Groot,sterk,gespierd en de penis kan je ook gerust paard tegen zeggen. Dik en lang.
Met de nadruk op dik,wow niet normaal.
Ze is wat duurder dan de rest maar als je bij haar binnen bent besef je ook waarom.
Ik heb hjet niet aangedurft om haar te laten neuken dus heb ik haar geneukt dat vond ik "veiliger".
Ik heb haar wel lang gepijpt en gelikt en genoten van die mooie paal.
Ze kwam klaar toen ik haar pijpte,nadat ze ook wat meerukte,en er zat druk achter haar cumshot.
Ik kwam klaar in het condoom terwijl ik haar neukte in doggy.
Herhalingskans zou ik zeggen zeer groot,maar als je dan de prijs ernaast zet zou ik zeggen gewoon gevaar tenzij je geld genoeg hebt natuurlijk.
Conclusie : top shemale,duur maar kwaliteit van de bovenste plank
Meestal zijn de fotos gefotoshopt en kom je ter plekke een individu tegen die wel lijkt op de fotos maar je ziet duidelijk een vermindering in kwaliteit dwz penislengte, borsten, gezicht niet zo vrouwlijk als op de fotos enz ...
Awel bij deze shemale is het tegenovergestelde het geval.
De realiteit klopt de foto's. Ik heb het tegen haar ook gezegd, live ben je zoveel keer mooier als de pics in uw annonce.
Een paard,dat kwam in mijn gedachten toen ze zich uitkleedde. Groot,sterk,gespierd en de penis kan je ook gerust paard tegen zeggen. Dik en lang.
Met de nadruk op dik,wow niet normaal.
Ze is wat duurder dan de rest maar als je bij haar binnen bent besef je ook waarom.
Ik heb hjet niet aangedurft om haar te laten neuken dus heb ik haar geneukt dat vond ik "veiliger".
Ik heb haar wel lang gepijpt en gelikt en genoten van die mooie paal.
Ze kwam klaar toen ik haar pijpte,nadat ze ook wat meerukte,en er zat druk achter haar cumshot.
Ik kwam klaar in het condoom terwijl ik haar neukte in doggy.
Herhalingskans zou ik zeggen zeer groot,maar als je dan de prijs ernaast zet zou ik zeggen gewoon gevaar tenzij je geld genoeg hebt natuurlijk.
Conclusie : top shemale,duur maar kwaliteit van de bovenste plank