- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Haarkleur
- Blond
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/izze/?iid=37795
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanmorgen op de site gekeken welke dames er aanwezig waren, en op goed geluk na Massagewereld gegaan.
Ik had al in gedachte wie ik zou kiezen, maar bij binnenkomst werd al meteen vermeld dat de dame bezet was.
Ze zou de dames zich laten voorstellen, maar ik wist dat ik voor Izze zou gaan.
Dit was de 3e keer dat ze me ging masseren.
Het genot begint al onder de douche wanneer ze al met zeep body to body komt te staan.
Het douche alleen al is dus een groot genot.
Maar het ijs is helemaal gebroken wanneer ze door de knieën gaat, je aan kijkt in je ogen en dan kleine Jan insopt.
Klein bleef die niet meer.
Op me buik begonnen met de massage.
Ze bouwt het heerlijk op, door echt boven na beneden en weer terug te masseren met haar hele lichaam.
Heel af en toe een kleine plagerij, door met haar nagels over me ballen te gaan.
Eindelijk op me rug mogen gaan liggen, waarbij de olie weer lekker word uitgegoten.
Ze bleef me de hele tijd aankijken tijdens het masseren, en pakte hand(en) om die na haar borsten te brengen.
Ze leek er zelf ook echt wel van te genieten.
En op het einde kwam ze lekker half over me heen liggen in me armen, en kon het hp komen.
Nog ff lekker gedoucht samen, en nog wat gekletst.
Ze heeft aangegeven dinsdag in Eindhoven te zijn, en donderdag in Soest waar ze oorspronkelijk stond voor de sluiting.
Ik had al in gedachte wie ik zou kiezen, maar bij binnenkomst werd al meteen vermeld dat de dame bezet was.
Ze zou de dames zich laten voorstellen, maar ik wist dat ik voor Izze zou gaan.
Dit was de 3e keer dat ze me ging masseren.
Het genot begint al onder de douche wanneer ze al met zeep body to body komt te staan.
Het douche alleen al is dus een groot genot.
Maar het ijs is helemaal gebroken wanneer ze door de knieën gaat, je aan kijkt in je ogen en dan kleine Jan insopt.
Klein bleef die niet meer.
Op me buik begonnen met de massage.
Ze bouwt het heerlijk op, door echt boven na beneden en weer terug te masseren met haar hele lichaam.
Heel af en toe een kleine plagerij, door met haar nagels over me ballen te gaan.
Eindelijk op me rug mogen gaan liggen, waarbij de olie weer lekker word uitgegoten.
Ze bleef me de hele tijd aankijken tijdens het masseren, en pakte hand(en) om die na haar borsten te brengen.
Ze leek er zelf ook echt wel van te genieten.
En op het einde kwam ze lekker half over me heen liggen in me armen, en kon het hp komen.
Nog ff lekker gedoucht samen, en nog wat gekletst.
Ze heeft aangegeven dinsdag in Eindhoven te zijn, en donderdag in Soest waar ze oorspronkelijk stond voor de sluiting.