Recensie Ivy, Leiden 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mistermarcus86

Vaste klant
100
05/08/21
27
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/laat-je-me-een-toontje-lager-zingen_5187653
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgesproken met deze dame voor een pijp-trekdate. Dat doet ze behoorlijk fanatiek dus ik was er van onder de indruk. Prettige verschijning en brengt je op je gemak. Er waren echter wel mensen aanwezig waar ik me niet zo bij op mijn gemak voelde. Bij het maken van een vervolgafspraak ging het mis. Mevrouw liet me voor niets komen. Ze zag mijn berichten en beantwoordde ze niet. Een paar uur later kwamen er excuses en wilde ze het goedmaken. Na het maken van een vervolgafspraak blokkeerde ze mij. Op een ander nummer gaf ze aan dat er vriendin haar hielp met haar tel en diegene mensen blokkeerde en verwijderde.. vaag verhaal. Maar weer afgesproken en liet ze me weer wachten. Ze bespeelt je. Dus wees gewaarschuwd heren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja.
Duurde een dag ? voordat ik reactie kreeg en toen ging het gelijk ook snel om af te spreken vandaag.
Ben langsgeweest ook voor een pijpdate net als de vorige reactie om het eerst even te bekijken wat het is.

Hele slanke Nl wat getinte vriendelijke dame met kleine tietjes..
De pijpdate deed ze heel erger lekker.

Daarna nog even gepraat en ben weer tevreden weggegaan.
Ga zeker keer terug want het is niet ver rijden voor mij

Niks verder gehoord van andere in het huis waren.

Fijn dat je een goede date hebt gehad. Haar pijpkunsten zijn wat mij betreft super. Ze neemt je flink onder handen en hoe geiler ik word, hoe hoger mijn pijngrens. Daarom deed ik moeite om af te spreken , ondanks de lage betrouwbaarheid. De laatste twee keer ben ik voor niets gekomen. Tot aan de deur contact gehad maar kon niet binnenkomen , hoe lang ik ook wachtte. Iedere keer een andere reden. Trouwens, Degene die de eerste keer binnen was , is ook een dame die adverteert, kwam ik achter. Had ik ook een date mee op de planning , maar ook daarvan niets gekomen. Ivy doet trouwens ook soms trio's met Trinity uit Leiden.
Enfin, heb nog met een ander nummer Ivy geappt, geen reactie. Maargoed mocht het jou wel lukken een tweede afspraak te maken , laat gerust een recensie achter. Qua uiterlijk / seksueel gezien is ze wel mijn type

Terug
Bovenaan Onderaan