Een paar weken geleden – kort voordat ze weer terugkeerde naar haar thuisland – heb ik een bezoek gebracht aan Ivona: een knappe, goed verzorgde en hartelijke dame waar ik me al snel bij op mijn gemak voelde. Bij binnenkomst in het mooie appartement, liet Ivona mij de slaapkamer zien, en vroeg ze of het ok was dat ik we daar de afgesproken twee uurtjes met elkaar zouden verpozen, wat ik erg attent van haar vond. Met zo'n mooie dame in een sexy zwarte body naast me, hoefde ik over dat antwoord niet lang na te denken.
Nadat we ons beiden even hadden opgefrist, kwam Ivona naast mij liggen en begon het spel met innig tongzoenen (dat kan ze goed!) en knuffelen. Na een tijdje zo ineengestrengeld te hebben gelegen, zakte Ivona af naar onderen voor een intense pijpbeurt (zc), die ik na een tijdje toch echt even moest onderbreken om niet meteen mijn kruit te verschieten. Zodoende werd het mijn beurt om lichaam van Ivona te gaan verkennen en verwennen; via haar zachte borsten met harde tepeltjes afdalend naar haar poesje, die al snel vochtig werd door mijn orale verwennerij. Helaas lag Ivona zo extreem te kronkelen, dat ik mijn befkunsten niet ten volle tentoon kon spreiden, en ik ook niet helemaal overtuigd was van de echtheid van het orgasme dat volgde. Na nog wat pijpwerk kroop Ivona bovenop mij en schoof ze mijn inmiddels berubberde gereedschap vakkundig in haar strakke poesje, waarna een wilde rit volgde die eindigde in een fijn orgasme.
Na dat explosieve feest, verwende Ivona mij met een massage. Dit deed ze niet onverdienstelijk, en nadien vond ik het dan ook hoog tijd om haar weer te plezieren met wat orale verwennerij. Ditmaal hield ik haar wat steviger vast, zodat haar kronkelbewegingen enigszins beperkt bleven, wat zijn vruchten afwierp in de vorm van een zacht gekreun en een orgasme dat deze keer intenser en oprechter op mij overkwam. Ivona moest er even van bijkomen en haalde vervolgens een nieuw rubbertje tevoorschijn dat ik na een tijdje in missio volspoot.
Al strelend, plagend, knuffelend en zoenend hebben we vervolgens nog rustig liggen nababbelen, en was uiteindelijk het moment aangebroken dat de kleren – na even douchen – weer aangetrokken moesten worden, en ik afscheid moest nemen van Ivona; een afscheid dat hopelijk niet té lang hoeft te duren