wie is bij ivana in Tilburg geweest???
ik heb prettig contact via Whatsapp,
leuke foto's
ik heb beetje "to good to be true" gevoel
2 rare reacties bij wieheeftmijgebeld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn wat € vraagt ze ?Voorlopig afspraak mee gemaakt.
Dag @robjens ben je uiteindelijk geweest?Bij mij geeft ze aan vanaf 1 november te kunnen ontvangen. Voorlopig afspraak mee gemaakt. Even los vd ervaringen op de wieheeftgebeld-site komt het contact op mij normaal over tot nu toe. Keep you posted.
Ik probeer deze week.. ze heeft wel iets — mss met haar lengte . Als het lukt horen jullie het welNee, ik had afgelopen vrijdag met haar willen afspreken maar ze kon alleen in de avond. En dat kon bij mij dus niet.
Ik blijf wel proberen want ze heeft wel wat vind ik. Jij wel al met haar kunnen afspreken?
Nog niet, wel langsgeweest. Maar dan was ze nog niet thuis. Na half uur vertrokken en toen belde ze dat ze thuis was en of ik langskwam. Ging niet meer door werk, dus ga een andere keer nog eens langs gaan. Ze klonk wel vrolijk aan de telefoon.@Jan1980 nog bij Ivana geweest?
Dus niet geweest? Of geweest en triestige boel?Nope! Echt een zwakke trieste bedoeling dat mens!
Ik gun ze een…
Maar goed , op naar het volgende geluk…
Wel bizar.. heb haar wel eens aan de lijn gehad .. was het wachten beu en vertrokken en toen belde zeI d d veel contact gehad , kom over uurtje , o nee toch anderhalf uurtje enz enz , ik ben nu vertrokken !! Nu week later nog niet gearriveerd ! Zo nep als maar zijn kan eerder nr. En foto verzamelaars , dus pas op !
Nee nog steeds TilbugNu ook in Arnhem