Gisterenavond nog eens bij Ivana geweest en ik denk dat ik haar nu voor een tijdje links ga laten liggen.
Het is steeds een beetje hetzelfde scenario, dat je zelf wel een beetje kan sturen want ze is heel gewillig, maar ik ben er een beetje op uitgekeken.
Ze gebruikt ondertussen ook de goedkope rode en veel te kleine, strakke condooms. Ze ontsmet deze dan ook nog eens met een soort spray (die ook haar vriendin Marry Sweet laatst gebruikte). Zal misschien ook te maken hebben met het late uur dat ik haar bezocht. Ze zal al wel wat meters lul en laag kwalitatief rubber in haar poes gehad hebben die dag.
Ik was er om 23u en zag de klant voor mij nog buiten komen. Het blijft een bovengemiddelde service: pijpen zc, deeptrought, ballen likken, rimmen, neuken zoveel en zo hard je wil. Na 50 minuten schoot ik mijn zaad in haar mond. Ze had ook wat meer dirty talk tijdens het pijpen en neuken (fuck my face, i am your bitch,...)
Na mij was er niemand meer, dus nog relaxt kunnen knuffelen en praten na de daad. Dus een dik kwartier over het uur buiten gegaan. Maar normaal ben je wel exact op een uur buiten, zoals mijn voorganger
Zoals gezegd het blijft een bovengemiddelde service met een dame die je echt wil plezieren, maar ik laat ze even links liggen.
Elke keer hetzelfde menu in een sterrenrestaurant gaat ook vervelen. Dus op naar wat andere sterrenrestaurants