Ze heeft veel gelukt maar de vloer nietLekker!!!
#damnautocorrect
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft veel gelukt maar de vloer nietLekker!!!
#damnautocorrect
GDPR: adressen mogen niet zomaar openbaar gedeeld worden...Wat is het adres van deze dame?
appje gekregen komt terug begin april is nu in haar landMomenteel niet in het land dacht ik
Yes she understand and speaks english tooBook a date with the girl tomorrow. All her messages are sent in French. Is it possible to communicate in English?
Supermarta doet volgens mij alles. Geen normale in de zeer positieve zin van het woordIk zoek iemand die er geen probleem van maakt om eens aan de tenen van de klant te zuigen. Zou deze dame daar een goede keuze in zijn of beter die super Marta?
Tot nu toe ben ik er nog niet geraakt.Vandaag eens afgezakt naar Brussel om deze Ivanna te ontdekken.
Man, wat een geil sexbeest is me dat!
Alles klopt wat eerder is gezegd.
Ze straalt sex uit en geniet er echt van.
Van ontvangst tot einde één en al topervaring: , rimmen (both ways), tongzoenen, deeptroath, facefucking, .. 2x zonder problemen mijn proteïne in haar mond en op tong uitgespoten. Zalig gewoon!
.
Jammer dat ze nooit lang blijft want anders ging ik er zeker vaker heen.
Een echte topper deze vrouw!
Ik stond om hoek maar is parking op 50m vanTot nu toe ben ik er nog niet geraakt.
Een idee tot wanneer ze deze keer blijft?
Gemakkelijk parking gevonden?
Lichaam hetzelfde als foto's en mooi gezichtje?
En wat voor schaamlippen heeft ze? Groot of klein?Ze kwam wel met haar schaamlippen over mijn schacht wrijven maar voor penetratie ging er een jasje over
Dat is me niet bijgebleven zal nog eens moeten teruggaanEn wat voor schaamlippen heeft ze? Groot of klein?
Thanks, gelukkig geen date mee geboekt.. Oof !Ze doet idd nzc blijkbaar
Waar haal je dat van? Ze zegt in whatsapp duidelijk intiemThanks, gelukkig geen date mee geboekt.. Oof !
Uiteraard zegt ze dat. Als ze dat open zou toegeven kan ze haar winkeltje sluitenWaar haal je dat van? Ze zegt in whatsapp duidelijk intiem
Met …
Toen ik erachter vroeg samen met wat andere vragen, heeft ze dat niet bevestigd noch ontkent.. Liever geen risico's voor mij, zeker niet omdat er al iemand bevestigd heeft dat ze inderdaad nzc zou aanbieden.Waar haal je dat van? Ze zegt in whatsapp duidelijk intiem
Met …
Bwa er zijn nochtans veel liefhebbers voor nzc merk ik helaasUiteraard zegt ze dat. Als ze dat open zou toegeven kan ze haar winkeltje sluiten
Goed voor zij die misschien graag wat oprapen of iets doorgeven en er duidelijk geen zier om geven.. Is niet aan mij besteedBwa er zijn nochtans veel liefhebbers voor nzc merk ik helaas
Ja haar mogelijkheden zijn alles op site maar anaalVooral de eerste recensie van frutoos is echt zo heerlijk geschreven. Heel verleidelijk! Maar nzc staat ook gewoon bij haar mogelijkheden en een reactie van nou ik denk het niet hoor. Is voor mij niet voldoende. Wat dat betreft sta ik er net zo in als XenO.