Algemeen Isaura and friends

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ikzelf ben super sportief en loop al jaren mee in het swingers/gangbang wereldje. Ik heb dus meer dan genoeg ervaring, echter is dit forum wat anders. Wat ik heel erg naar vind is dat het lijkt alsof mannen geen standaarden meer mogen hebben. Ik val op curvy vrouwen, sterker nog, ik heb een hele sterke voorkeur voor curvy.

Er is echter een groot verschil tussen verzorgde curvy vrouwen die lekker strak in hun vel zitten en alle moeite doen om zo aantrekkelijk mogelijk voor mannen te zijn en dames waarvan het lijkt dat ze het allemaal opgegeven hebben en die een ''mannen betalen toch wel'' mentaliteit hebben.

Het is verdraaid een gangbang waar men geld voor neerlegt. Doe dan ook een beetje moeite om goed voor de dag te komen. Moet je maar eens opletten hoe het aantal negatieve ervaringen daalt als de dames meer moeite zouden doen. Maarja, genoeg koppige individuen die advies links zullen laten liggen. Afijn.

Het is soms echt schandalig te noemen dat sommige vrouwen er daadwerkelijk als zakken aardappelen bij lopen. Dan maakt het niet uit hoe goed je ''skills'' zijn. Om daadwerkelijk tot een heerlijke speelpartij en climax te komen zijn een aantal factoren voor mij belangrijk, waaronder het uiterlijk!
Ik heb eigenlijk nog geen enkele zak aardappelen zien passeren op ons feestjes.
Je houd duidelijk van een andere stijl dames. En dat is persoonlijke mening, niks mis mee!
Maar om ons daarom lui en koppig te noemen, om ons daarom onverzorgd te noemen,…
@SweetLizzy , je "website" link in je GR profiel werkt niet. Tis te zeggen, deze verwijst naar je RL dashboard.
Maar voor een andere gebruiker van RL is dit dus hun dashboard ;)
Oeps foutje, dankjewel, normaal is dit nu in orde😘
Mijn excuses
 
kwaliteit = uiterlijk 😂😂😂 veel succes, ik wil er verder geen commentaar op geven want het is zonde van de tijd met je hoofd tegen de muur te slaan en het feit dat je er helemaal niets van begrijpt of niet wilt begrijpen :) Ik denk dat ik God elke dag ga danken voor de heren die ze bezoeken, zowel privé als voor gangbangs, zij begrijpen het woord "kwaliteit" anders. ps. Ik denk niet dat Ramontiek een goed voorbeeld is :p
Kwaliteit = uiterlijk. Nooit gezegd. Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen. Als ik naar het commentaar van anderen kijk is de neerwaartse spiraal al bezig. Ach, Je zult er zelf wel achter komen. Begeerlijker zal je immers niet worden, vooral niet op deze manier.

Zoals je kunt lezen heeft ook Isaura zelf al eerder geklaagd over de lage opkomst... doet ook af aan de kwaliteit, zeurende op geld beluste dames... Uiteindelijk ben je een van de velen die een te hard hoofd heeft om naar advies te luisteren. Ik zal anderen dus ook afraden om naar jullie gangbangs te gaan.

Ramontiek ging ten onder door meerdere factoren, waaronder corona en gebrek aan controle. Het laat wel zien dat er gelukkig nog dames zijn die alles uit de kast willen halen om klanten te binden ;). En volgens mij noemde ik onze zuiderburen ook. Neem eens een kijkje zou ik zeggen, wereld van verschil.
 
Kwaliteit = uiterlijk. Nooit gezegd. Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen. Als ik naar het commentaar van anderen kijk is de neerwaartse spiraal al bezig. Ach, Je zult er zelf wel achter komen. Begeerlijker zal je immers niet worden, vooral niet op deze manier.

Zoals je kunt lezen heeft ook Isaura zelf al eerder geklaagd over de lage opkomst... doet ook af aan de kwaliteit, zeurende op geld beluste dames... Uiteindelijk ben je een van de velen die een te hard hoofd heeft om naar advies te luisteren. Ik zal anderen dus ook afraden om naar jullie gangbangs te gaan.

Ramontiek ging ten onder door meerdere factoren, waaronder corona en gebrek aan controle. Het laat wel zien dat er gelukkig nog dames zijn die alles uit de kast willen halen om klanten te binden ;). En volgens mij noemde ik onze zuiderburen ook. Neem eens een kijkje zou ik zeggen, wereld van verschil.
Ramon...tiek die fraudeur
Waar meisjes gedwongen werden om mannen te doen
 
Kwaliteit = uiterlijk. Nooit gezegd. Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen. Als ik naar het commentaar van anderen kijk is de neerwaartse spiraal al bezig. Ach, Je zult er zelf wel achter komen. Begeerlijker zal je immers niet worden, vooral niet op deze manier.

Zoals je kunt lezen heeft ook Isaura zelf al eerder geklaagd over de lage opkomst... doet ook af aan de kwaliteit, zeurende op geld beluste dames... Uiteindelijk ben je een van de velen die een te hard hoofd heeft om naar advies te luisteren. Ik zal anderen dus ook afraden om naar jullie gangbangs te gaan.

Ramontiek ging ten onder door meerdere factoren, waaronder corona en gebrek aan controle. Het laat wel zien dat er gelukkig nog dames zijn die alles uit de kast willen halen om klanten te binden ;). En volgens mij noemde ik onze zuiderburen ook. Neem eens een kijkje zou ik zeggen, wereld van verschil.

"Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen."
hartelijk dank voor dit advies. Gelukkig kan ik zelf kiezen of en wanneer ik mee wil doen aan GB, maar ook wanneer ik wil werken en of ik een momentje vakantie heb of niet, want mijn "beneden jouw normen" lichaam verdient genoeg geld :) maar dat doe ik wel probeer de volgende keer na 8 uur actieve seks naar de sportschool te gaan. :) btw, als je ooit naar een club gaat, laat het me weten - ik zou je graag ontmoeten en kijken of je grote mond in werkelijkheid ook zo "aardig" is (en ik kan natuurlijk niet wachten om die mega te zien sportief lichaam, absoluut de beste op dit forum. Geef ons misschien een foto?)

en ik moedig op mijn beurt alle mannen aan om onze gangbangs te bezoeken om te zien hoe het is om natuurlijke, mooie, lachende vrouwen bij zich te hebben ❤️

Ps. "Af en toe om de 2-3(!) dagen een gangbang" Ik begrijp dat je maar één keer per maand naar je werk gaat? Of misschien weet je niet dat sekswerk ook werk is. 😘

And about the Ramontiek … YEAH SURE IT WAS BECAUSE OF THE CORONA 😂😂😂😂😂
 
Laatst bewerkt:
"Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen."
hartelijk dank voor dit advies. Gelukkig kan ik zelf kiezen of en wanneer ik mee wil doen aan GB, maar ook wanneer ik wil werken en of ik een momentje vakantie heb of niet, want mijn "beneden jouw normen" lichaam verdient genoeg geld :) maar dat doe ik wel probeer de volgende keer na 8 uur actieve seks naar de sportschool te gaan. :) btw, als je ooit naar een club gaat, laat het me weten - ik zou je graag ontmoeten en kijken of je grote mond in werkelijkheid ook zo "aardig" is (en ik kan natuurlijk niet wachten om die mega te zien sportief lichaam, absoluut de beste op dit forum. Geef ons misschien een foto?)

en ik moedig op mijn beurt alle mannen aan om onze gangbangs te bezoeken om te zien hoe het is om natuurlijke, mooie, lachende vrouwen bij zich te hebben ❤️

Ps. "Af en toe om de 2-3(!) dagen een gangbang" Ik begrijp dat je maar één keer per maand naar je werk gaat? Of misschien weet je niet dat sekswerk ook werk is. 😘

And about the Ramontiek … YEAH SURE IT WAS BECAUSE OF THE CORONA 😂😂😂😂😂
Dankjewel voor het bevestigen van alles wat ik eerder gezegd heb. Filmpje had ik overigens al gezien, verandert niet wat ik eerder zei. Door corona minder klandizie, na corona ook, waardoor er rare praktijken i.v.m geld en uitbetaling van dames ontstaan.

Ook te weinig controle ter bescherming van de dames. Voorbeeld hiervan is het beruchte Nyphomania feest.

Geniet van je sekswerk zou ik zeggen. Kzit niet op dit forum om foto's te delen, maar mocht je nog eens wat tips willen voor de sportschool? Stuur dan gerust een bericht. 'Tis ook wel zwaar hè, na acht uren werken nog sporten... zoals de meeste mensen... Afijn.
 
Dankjewel voor het bevestigen van alles wat ik eerder gezegd heb. Filmpje had ik overigens al gezien, verandert niet wat ik eerder zei. Door corona minder klandizie, na corona ook, waardoor er rare praktijken i.v.m geld en uitbetaling van dames ontstaan.

Ook te weinig controle ter bescherming van de dames. Voorbeeld hiervan is het beruchte Nyphomania feest.

Geniet van je sekswerk zou ik zeggen. Kzit niet op dit forum om foto's te delen, maar mocht je nog eens wat tips willen voor de sportschool? Stuur dan gerust een bericht. 'Tis ook wel zwaar hè, na acht uren werken nog sporten... zoals de meeste mensen... Afijn.
Nee bedankt, ik heb al mijn personal trainer. (Ik weet het, geweldig). Maar ik heb een uitdaging voor je: ga vijf keer per week naar de club (want zo lang werken normale mensen) en heb bijvoorbeeld vijf uur non-stop seks. dan kunnen we praten over wat hierboven is geschreven. en bovendien wens ik je meer empathie in het leven en een minder egoïstische benadering :) dan zou de wereld beter zijn (je volgende verrassing is dat het gebeurt dankzij aardige mensen en niet vanwege getrainde buikspieren). Ik beschouw de discussies als voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan