Algemeen Isaura and friends

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt jammer dat ze gestopt zijn op de loft , nu moet ik op zoek naar mijn favoriete dame .
hopelijk doet ze nog mee op andere evementen van isaura .
interessant dilemma. Langs een kant zijn zowel jij als je familieleden daar voor hetzelfde te doen, maar langs een kant is het wel fucked om dat voor hun ogen te doen 😅
zijn er morgen mensen in Aalst voor Isaura?
 
Ik ben ruim een week geleden ook eens naar de gangbang in Maaseik geweest.
Kom binnen liggen er 4 dames op een matras op de grond wat te friemelen met een paar kerels.
In totaal zijn er 5 mannen waar totaal geen actie in zit en de rest hangt maar wat rond aan de bar. Niemand praat met elkaar, en neuken heb ik niemand zien doen.
De dames doen ook geen enkele moeite om je erbij te betrekken en liggen maar wat te praten op hun matrasje.
Dus op een gegeven moment erbij gaan liggen en mij laten pijpen door eentje. Zit daar tussen een vent die blijkbaar haar vriend/man is en zich zichtbaar geïrriteerd voelt als je aan haar komt. Was echt zo een man van een bepaald minder niveau zonder iemand gelijk te beledigen.
Ik heb haar op een gegeven moment eens goed geneukt en mijn tweede lading sperma in haar mond gespoten, die ze dan wel doorslikt en toen ben ik snel weer vertrokken na 45 minuten.
Dat was mijn eerste gangbang bij Isaura maar ook gelijk mijn laatste.
Er zijn gelukkig betere gangbangs die ook in deze club worden georganiseerd waar je beter naar toe kunt gaan.
 

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.307
Leden
34.391
Nieuwste lid
Joperasd
Terug
Bovenaan Onderaan