- 1.117
- 22/02/22
- 1.361
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
Hou er alvast rekening mee dat bi handelingen met andere mannen, niet snel wordt geaccepteerd door hetero mannen. Je moet wel toestemming vragen en niet zomaar doen wat jezelf leuk vindt. Dat kan een blauw oog schelen
Voor bi handelingen is er ook een andere ruimte. Maar in goed overleg valt er misschien wel te praten met andere deelnemers, zeker bij degene die die bioscoop vaker bezoeken buiten Isaura en friends om
Nou Bruce Lee (avatar) zie ik zo snel niet een blauw oog oplopen hoor . Ja het blijft lastig. Ooit was een gb aldaar spontaan uit de hand gelopen met heel veel bi actie. De volgende gb was met Wendy die op het forum liet weten dat ook wel eens mee te willen maken met aansluitend een oproep aan alle bi mannen om haar gb te bezoeken en er ook dit keer een geile bi bende van te maken.
Hierop liet ik weten als travestiedame aan te zullen schuiven onder dezelfde voorwaarden als Wendy ofwel niemand wordt afgewezen. Ik geloof dat er iets van 10 man aanwezig was waarvan zeker de helft bi. Ondanks de duidelijke wens van Wendy er een bi feestje van te maken en de aanwezigheid van relatief veel bimannen durfde maar een enkeling daar gehoor aan te geven.
Gezeten naast Wendy ontving ik van vele kanten signalen dat ze me best zagen zitten maar slechts een enkeling ging tot actie over en dat duurde dan hooguit een minuut en dan vroegen ze alweer of ik even met ze mee ging naar een andere kamer. Vergelijkbare non verbale verzoekjes kreeg ik ook van menig bankzitter maar daar ging ik principieel niet op in. Wendy en ik wilden en bi orgie op zaal en ook ik zat niet te wachten op stiekeme 1:1 vrijages in een andere zaal. Die heb ik buiten de GB om al vaak genoeg.
Maar ik snakte inmiddels wel naar een pik in mijn mond en een mond vol zaad. Dus uiteindelijk ging ik toch maar in op zo'n wenkgebaar van joh ga even met me mee. Zodra we de gang richting gayzaal inliepen volgden er als een stel jonge eendjes zo een mannetje of 4. Overigens een vertrouwd beeld als ik in travestie sexbios bezocht om te gaan sletten maar die hadden dan geen toppertje als Wendy om voor te kiezen. Tamelijk bizar. Zo buiten het zicht van de anderen durfden ze opeens wel en voor ik
het wist waren er 2 gangbangs aan de gang een met Wendy en een met mij al duurde die maar kort.
Soms lijkt het wel of bimannen opeens kopschuw worden als er vrouwenogen bij zijn, alsof ze daarmee hun mannelijkheid zouden verliezen of zo, ik weet het niet. Anderzijds heb ik al meermaals blowbangs met 10-15 man mogen beleven waar ook dames toekeken dus helemaal duidelijk is het me nog niet.
Op normale gangbangs is mijn ervaring dat pakweg 1:5 mannen mij wel ziet zitten in travestie maar bij voorkeur hun kans afwachten tot het een beetje uit zicht van de anderen kan.
Overigens heb ik als man soms wel bi actie meegemaakt bij gangbangs. In de Moods had ik de mazzel dat sommigen mij herkende van mijn travestie uitstapjes en me dan in de pauze even mee een hokje introkken. Bij Joke's 2de of eerste gangbang aldaar waren er 2 getinte jongens die onverwachts ook met elkaar aan de slag gingen toen het gross van de heren al weer was afgedropen en zij als laatste met de dame overbleven. Ook daar dus weer even een passend moment zonder teveel ogen.
Slechts een keer heb ik me bezwaard gevoeld en dat was tijdens een gb met foxxxy en Roxxxy die me altijd heel lief begroetten met en daar hebben we onze spermaslet. (ik mocht hun altijd schoon likken). Bij hun heb ik een keer meegemaakt (volgens mij als man) dat een goed gebouwde en flink geschapen neger opeens zonder enige schaamte zijn stijve in mijn mond stak. Op zich helemaal mijn ding maar ik wist dat iemand als hij ook helemaal foxxxy haar ding was dus hem heb ik maar aan haar gelaten.
Bij een feestje met Molly in het voormalige Paradise schoof ook de geweldige Engelse Eva aan. Toen zich even een rustig moment voordeed waarbij we kortstondig met 2 man waren fluisterde ze "volgens mij zijn jullie allebei bi dus grijp je kans" en dat deden we.
Met een beetje geluk doen zich geschikte momenten voor en anders valt er zoals Joke zecht buiten de GB ook nog wel het een en ander te beleven. Ik doe het meestal met nonverbale communicatie en als ik kansen ruik dan is uit mijn houding (bijv met mijn gezicht uitnodigend maar niet opdringerig dicht op de pijp actie of mijn eigen stijve binnen handbereik brengen) voor de goede verstaander wel op te merken dat ik er wellicht voor open sta en laat ik het aan de ander om al dan niet letterlijk toe te happen. 't is een kwestie van aanvoelen welke personen en momenten wellicht kansrijk zijn. Maar erg vaak komt het er niet van, behalve je medespeler zit je ook nog met de andere heren die zich er aan kunnen storen.
Veel plezier/spanning en succes toegewenst..
Laatst bewerkt: