WHEM Isabelle Kortrijk/Marke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zelf 2 - 3 jaar terug eens mee afgesproken. Foro's zijn correct, knappe dame. Maar ik zelf vond het een slechte date, er zijn er nog die er zo over denken want er staat op dit forum zeker n review over haar. Mss bij andere locaties want ze verhuist regelmatig.

Tja.
Vorig jaar of zo eens geweest, is zeker een knappe dame maar eens ze je centen ontvangen heeft is ze redelijk ongeïnteresseerd, afstandelijk...
Ik ga er zeker niet terug.

Zelf al 2 keer bij geweest en zeer tevreden van. Prachtige body, pijpt goed en kan echt goed rijden. Enkel kussen is flauw.

Ze heeft valse borsten, is voor mij minpuntje maar kom graag bij en in haar. Ze kan ook 20+ gerief aan. Hard stoten vond ze leuk. Topper voor mij

Zelf al 2 keer bij geweest en zeer tevreden van. Prachtige body, pijpt goed en kan echt goed rijden. Enkel kussen is flauw.

Ze heeft valse borsten, is voor mij minpuntje maar kom graag bij en in haar. Ze kan ook 20+ gerief aan. Hard stoten vond ze leuk. Topper voor mij
Ok. Misschien nog een kans geven...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan