FlesSpaBlauw
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-gfe-et-anal-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zeer aangename dame, lief en makkelijk om mee te spreken. Heerlijk lichaam, mooie vormen.
Ze ontvangt privé, inkom is afgeschermd. Binnengegaan en naar de slaapkamer. Babbelen, massage en ze kleedt zich uit. Zoals gezegd een geweldig lichaam. Bikini lines zijn aan het vervagen maar ze wilt er aan werken.
Maakt hem klaar en begint te pijpen, met condoom, maar ik wilde er meteen aan beginnen. Begonnen met zij bovenop, dan ik boven op en daarna doggy. Veel standjes afgewisseld en dan met haar onder mij klaargekomen in het jasje.
Nog fijn mee gebabbeld achteraf. Was zeker 150 euro waard. Kijkt niet op de klok, 5min langer binnengebleven. Ik ga nog eens terug.
Ze ontvangt privé, inkom is afgeschermd. Binnengegaan en naar de slaapkamer. Babbelen, massage en ze kleedt zich uit. Zoals gezegd een geweldig lichaam. Bikini lines zijn aan het vervagen maar ze wilt er aan werken.
Maakt hem klaar en begint te pijpen, met condoom, maar ik wilde er meteen aan beginnen. Begonnen met zij bovenop, dan ik boven op en daarna doggy. Veel standjes afgewisseld en dan met haar onder mij klaargekomen in het jasje.
Nog fijn mee gebabbeld achteraf. Was zeker 150 euro waard. Kijkt niet op de klok, 5min langer binnengebleven. Ik ga nog eens terug.