Ik sprak er vorig jaar eens mee af, toen nog in Leuven. Ik denk langs de Ring van Leuven.
Haar foto's deden haar toen geen eer aan, maar ik was geil en gelukkig waagde ik het er op. Toen nog voor een prijsje, ik denk €50 of €60 voor een half uurtje. Nu weet ik het niet.
Ik verschoot bij het binnen komen van haar voorkomen. Zo lekker gewoon; lekker lijf, mooi gezicht en nog eens vriendelijk erbij. Ik kon niet stoppen met complimentjes geven, en wat heeft een vrouw nu liever dan een ganse resem complimentjes?
Douchen voor en na?, ik weet het niet meer. Zoenen denk ik niet. Een lekkere pijpbeurt kreeg ik wel. In het begin moest alles heel rustig maar naar het einde mocht ik wel stevig doorstoten. Ik meen me te herinneren dat ze ook een mooie poes heeft. Met de borsten moest voorzichtig omgesprongen worden. Ik denk dat er zowat overal aan gesleuteld is. Naast het knappe voorkomen was ze ook nog eens heel lief. Meestal is deze combinatie zeldzaam.
Ik probeerde haar nadien nog te contacteren maar zonder succes. Ik geloof dat haar prijzen ook schommelden. Wellicht naar de mate dat ze geld nodig had. Bij mij ontving ze in Leuven, maar nadien in Woluwe, ik geloof ook nog in Beersel.
Een topper die je in het schuifje van Astrid mag steken; Low price, high quality.
Proberen en nadien zeker verslag uitbrengen op girlsreview.nl! ?