MarkInHetPark
Wandelaar
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Penislengte
- 18cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/hilversum/1695986-isabella#overview
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik was de laatste tijd erg nieuwsgierig naar een ervaring met een Shemale. Dit was dus mijn 1e x. Ik had mezelf voorgenomen om er ontspannen in te gaan en te kijken waar het schip zou stranden. Niets forceren en als ik er toch geen zin in had gewoon laten weten en weg gaan. Ik zou dan geen geld terug vragen.
Maar dat was gelukkig niet nodig want ik heb een supergeile ervaring gehad.
Afspreken ging makkelijk via de app en het adres was makkelijk te vinden. Het is een redelijk discrete locatie vond ik. Parkeren was ook te doen 3 minuten bij haar vandaan.
Ik heb 100,- betaald voor 30 mins.
Isabella is een vrouwelijke Shemale uit Colombia. Ze heeft een lekkere geile kont maar ook een harde pik van rond de 18 cm.
Daarbij is ze ook lief en erg meewerkend in de zin dat ik zelf kon aangeven wat ik wilde. Daar vroeg ze ook om.
We zijn begonnen met wat knuffelen en wat zoenen terwijl we elkaar aftrokken.
Daarna heeft ze mij zonder condoom gepijpt wat erg lekker was. Ik vroeg of ze haar kont eens wilde laten zien en dat deed ze en dat maakte me nog geiler want dat uitzicht was hemels.
Tja, en toen wilde ik ook pijpen... mmm dat was lekker en is voor herhaling vatbaar. Dit geeft mijn sexleven een leuke extra dimensie.
Ik vond het heerlijk om haar af te zuigen waarbij ik haar eikel in m'n mond nam.
Ik vraag me wel eens af of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben maar wtf, je leeft maar 1x.
Daarna is zij mij weer gaan afzuigen en heb ik het uiteindelijk zelf met de hand afgemaakt.
Ze is voor herhaling vatbaar. Ik ga snel weer terug. En dan misschien ook maar eens penetratie gevend of ontvangend proberen.
Maar dat was gelukkig niet nodig want ik heb een supergeile ervaring gehad.
Afspreken ging makkelijk via de app en het adres was makkelijk te vinden. Het is een redelijk discrete locatie vond ik. Parkeren was ook te doen 3 minuten bij haar vandaan.
Ik heb 100,- betaald voor 30 mins.
Isabella is een vrouwelijke Shemale uit Colombia. Ze heeft een lekkere geile kont maar ook een harde pik van rond de 18 cm.
Daarbij is ze ook lief en erg meewerkend in de zin dat ik zelf kon aangeven wat ik wilde. Daar vroeg ze ook om.
We zijn begonnen met wat knuffelen en wat zoenen terwijl we elkaar aftrokken.
Daarna heeft ze mij zonder condoom gepijpt wat erg lekker was. Ik vroeg of ze haar kont eens wilde laten zien en dat deed ze en dat maakte me nog geiler want dat uitzicht was hemels.
Tja, en toen wilde ik ook pijpen... mmm dat was lekker en is voor herhaling vatbaar. Dit geeft mijn sexleven een leuke extra dimensie.
Ik vond het heerlijk om haar af te zuigen waarbij ik haar eikel in m'n mond nam.
Ik vraag me wel eens af of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben maar wtf, je leeft maar 1x.
Daarna is zij mij weer gaan afzuigen en heb ik het uiteindelijk zelf met de hand afgemaakt.
Ze is voor herhaling vatbaar. Ik ga snel weer terug. En dan misschien ook maar eens penetratie gevend of ontvangend proberen.