Voormalig lid 18138
Meubelstuk
ik heb haar al bezocht. ze weet het nog , als ik passeer in het SKW kijkt ze vuil naar me. Genoeg recensie ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiks toe te voegen, zeer gelijkaardige ervaring.Mja, wat kan ik zeggen, zonder in herhaling te vallen van wat anderen hebben geschreven.
Ze ziet er goed uit. Leuk lachje en dat geruit rokje is echt de max.
Aan het raam gevraagd wat haar prijzen waren: 50 euro for 20 minutes.
Ikke: For blowjob, 69 en fuck?
Zij: 69 is 50 extra (Nee dank u dan).
Op de kamer uitkleden en op bed gaan liggen. Leuk dat het rokje aanbleef.
Eerst alles even opfrissen met een vochtig doekje.
Maar dan.
Condoom direct erover terwijl mijne jongenheer nog slap was.
En ja ook nu weer een vochtig doekje om de condoom proper te maken.
Pijpen was te slap om mij hard te krijgen. Dan maar aftrekken...maar ja, dat ging ni zo goed met die condoom erbij.
En dan de vraag of ik nog extra tijd wilde bijkopen.
Zij dan ff reverse cowgirl. Wel een leuk uitzicht op haar lekkere kont.
Oh ja, ze had ook nog een papieren doekje rond mijn jongeheer gedaan dat ze heel de tijd vasthield.
Mijn gevoel zat niet goed. Heb dat maar op mezelf gestoken omwille van de stress (vooral omdat het niet ging lukken).
Dan maar gevraagd om met de hand af te werken. Dat was wel redelijk.
Dus ja, als ik deze topic een paar uurtjes eerder had gelezen...was ik er niet binnengestapt en had ik mijn 50€ beter elders besteed.
Oei, inderdaad ik heb hier een fout gemaakt, het had slechts 1 ster moeten zijn mijn excuses.@Lovelysk13 en toch als algemene beoordeling 4 sterren ... ?
Speciaal !
Meningen verschillen hier duidelijk, zoals al vaker gebleken is. Mijn ervaringen met dames uit de avond/nachtshift zijn redelijk beperkt, maar Isabella staat hierbij voor mij absoluut in de top 3.Deze dame , samen met die blonde met dikke reet in VT 18 ( nacht, ik ken haar naam niet ) zijn absoluut te mijden en geven de minste service in het SKW.