Recensie Isabella, Oost-Souburg 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Santos

Newbie
Forumpionier
24
02/07/21
26
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/middelburg/6616882-isabella
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bezocht Isabella Colombiaanse schoonheid adres makkelijk te vinden. Dame ziet eruit als op de foto mooie grote tieten lekker stevig mooie meid om te zien goed figuur . Na gebruikelijke formaliteiten betalen en daarna lekker gepijpt waarbij uitzicht op haar lekkere voorgevel. Daarna zijn hondjes genomen uitzicht op haar mooie billen en handjes op haar borsten, lekker klaar gekomen.
Goed adres voor snelle wip. Ze spreekt beetje Engels maar voornamelijk in het Spaans met haar gecommuniceerd. Ze is nu al een jaar in Nederland en reist door heel Nederland om de paar weken op een ander adres. Afspraak gemaakt via whatsapp makkelijk voor het adres want dat klinkt meestal toch anders dale je ze belt.

Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6616882-isabella#overview
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar ook ontmoet. Wat een lekker ondeugend ding is Isabella. Ze heeft me een heerlijk uurtje bezorgd.

Appartement was zo-zo. Wensenlijstje afgesproken via whatsapp en keurig op tijd gingen we van start. Goed uitziende dame met een paar flinke borsten.

Begonnen met plassex want ze moest inmiddels wel nodig. Heerlijk geile ervaring als een vrouw echt moet plassen, dus ik verwachtte stiekem dat ze alles ongecontroleerd zou laten lopen. Dat viel een klein beetje tegen want ze had volgens mij niet heel veel gedronken. Uiteindelijk best een tijdje samen bezig geweest. Toen ze voldoende op haar gemak was heb ik toch nog best wat lekkers over me heen gekregen, haha. Ze reageerde leuk op mijn enthousiasme over haar plasprestatie, dat brak het ijs ook nog wat verder.

We hadden ook afgesproken dat ze me zou nemen met een strap-on. Dat verliep allemaal heel prettig. Nadat we even kort geneukt hadden zette ze met mij in doggy op de rand van het bed, ik genoot er echt van. Na een tijdje gleed onverwacht een zacht handje via mijn zij maar mijn pik en ze begon me heel losjes af te trekken, alles in mijn lijf tintelde en het duurde niet lang voordat ze me heftig liet klaarkomen. Gewoon een dikke 10, zo lekker.

Daarna hebben we nog even op bed gelegen en gebabbeld, terwijl ik haar mooie lichaam streelde. Toen het uur bijna om was pakte ze ineens mijn pik weer vast en met uitzicht op haar prachtige meewiebelende borsten en strakke buik had ze me in no time naar een tweede orgasme. Volgens mij vond ze het gewoon leuk dat ik zo heftig op haar reageerde de eerste keer, dat ze het uit eigen initiatief nog wel een keer wilde proberen 😏. Knap als een DVP me twee keer in een uur zo makkelijk naar een hoogtepunt kan brengen.

Nog even snel gedouched en met een mooie herinnering op zak afscheid genomen.

Terug
Bovenaan Onderaan