Recensie Isabella, Lelystad (vh Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Panter37

Newbie
6
14/04/23
6
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2617742-isabella
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hier het linkje van haar advertentie. Het is werkelijk een prachtige dame, vooral haar borsten zijn mooi. Puur natuur en prachtig gevormd. Afspraak maken verliep soepel middels whatsapp, er zit geen planner tussen. Betaald parkeren bij en winkelcentrum. Na bevestiging van aankomst volgt het preciese adres en doet de dame open in lingerie. Ze opent de deur in lingerie en neemt je mee naar haar kamer. Daar eerst even douchen en het feest kan beginnen. Heer knuffelen en tongzoenen en een heerlijke pijpsessie, afwisselend van zachtjes naar deeptroath. Daarna heerlijk in haar mondje gekomen. Wel staat ze op om het zaakje uit te spugen.
Verder genoten van haar prachtige en jonge lichaam. Tattoos hadden van mij niet gehoeven, maar zijn niet storend groot of lelijk. Om nog een tweede keer te komen kostte me wat moeite en ik wilde het eigenlijk al afkappen. Maar ze zei dat ze me niet liet gaan voordat ik nog een keer zou spuiten. Ze haalde alles uit de kast, met resultaat:) Wees zuinig op dit pareltje. Zondag gaat ze weer naar haar moederland en daarna komt ze waarschijnlijk terug naar Amsterdam (waar ze ook al eerder was).
 
ik loop net de deur uit bij deze dame.

Afspreken ging goed, klein beetje heen en weer geappt, maar dat kwam door mijn veranderede agenda. Hier ging ze soepel mee om.

Prima date, heb 150 betaald voor 30 min, maar na 20 min stond ik al weer buiten (lag meer aan mij, had het wel gezien).

Pijpen was enkel met CD, de eerste die me niet vertrouwde in een lange tijd. Beetje een domper, maar ze deed het prima.

Daarna nog ff doggy gepakt, soepel grotje heeft ze wel, en beweegt lekker mee.

Ik geef haar een goede voldoende, maar herhaling gevaar is 20%.

Prima meid, lekker ding op zich ook.
Echter een tikkie desintresse, en opgespoten lippen waren minder.

Ze lachte af en toe wel, en deed haar best, de hitte zal haar wellicht wat parten gespeeld hebben om écht geil en geïnteresseerd over te kunnen komen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2617742-isabella#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame ook recentelijk bezocht en sluit me aan bij Dhuggyb. Op zich leuke meid maar geen herhalingsgevaar. Pijpen, tja, kon het nauwelijks zo noemen was wel een zeer lichte aanraking. Verder terughoudend met zoenen. Kortom, in totaal net aan een voldoende omdat intiem wel lekker was.
 
Dame ook recentelijk bezocht en sluit me aan bij Dhuggyb. Op zich leuke meid maar geen herhalingsgevaar. Pijpen, tja, kon het nauwelijks zo noemen was wel een zeer lichte aanraking. Verder terughoudend met zoenen. Kortom, in totaal net aan een voldoende omdat intiem wel lekker was.
Mooi dat we dezelfde ervaring hebben, vraag me wel af hoe Panter37 aan zo'n topervaring komt. Sluit totaal niet aan op wat ik heb mogen ervaren.

Niet dat het mega slecht was, maar niet bovengemiddeld iig.

En het stukje "terug naar haar moederland" lijkt me dubieus, omdat ze me vertelde dat het al enorm veel moeite had gekost om hierheen te kunnen komen…

Maar goed,
Misschien als ze iets uitgeslapen is dat het beter kan zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan