- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ondanks dat ik Jaime Zwolle niet de prettigste lokatie vind ( oud .. niet heel schoon , zie ook andere reacties) zijn er meerdere dames echt top !
Isabella bezoek ik best regelmatig, we hebben een leuke klik. Ze is een spontane prachtige vrouw met een heerlijk lichaam. Ze masseert met heel haar lichaam en plaagt je met intieme aanrakingen. Ik maar vrijwel altijd gebruik van de extra pmc €50,- ze doet dit heerlijk zacht, subtiel en zolang je wil, anaal stimuleren doet ze ook, je kan goed overleggen wat je prettig vindt. Al met al een leuke masseuse die goed weet wat ze doet !!
Isabella bezoek ik best regelmatig, we hebben een leuke klik. Ze is een spontane prachtige vrouw met een heerlijk lichaam. Ze masseert met heel haar lichaam en plaagt je met intieme aanrakingen. Ik maar vrijwel altijd gebruik van de extra pmc €50,- ze doet dit heerlijk zacht, subtiel en zolang je wil, anaal stimuleren doet ze ook, je kan goed overleggen wat je prettig vindt. Al met al een leuke masseuse die goed weet wat ze doet !!