WHEM Isabella, Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame heeft jarenlang in Amsterdam ontvangen. Ze veranderde om de haverklap haar naam, ze heeft in ieder geval onder Jasmin geadverteerd. Soms gebruikte ze foto's van andere dames, maar de huidige zijn wel van haar (al is er wel een kleine tattoo op haar schouder weggepoetst). Ze heeft een tijdje OnlyFans geprobeerd, zonder succes. Er zijn absoluut topics met ervaringen over deze dame, de vraag is onder welke naam.

Laatst bewerkt:
Deze dame heeft jarenlang in Amsterdam ontvangen. Ze veranderde om de haverklap haar naam, ze heeft in ieder geval onder Jasmin geadverteerd. Soms gebruikte ze foto's van andere dames, maar de huidige zijn wel van haar (al is er wel een kleine tattoo op haar schouder weggepoetst). Ze heeft een tijdje OnlyFans geprobeerd, zonder succes. Er zijn absoluut topics met ervaringen over deze dame, de vraag is onder welke naam.
Deze dame heb je het over?

Zijn de ervaringen positief of negatief met haar? Ze gebruikt al vrij lang de naam Isabella op kinky en zit vaak in Enschede. Foto's zien er goed uit, maar in het echt wil het nog wel eens tegenvallen.

Ja, absoluut die dame.

Zijn de ervaringen positief of negatief met haar? Ze gebruikt al vrij lang de naam Isabella op kinky en zit vaak in Enschede. Foto's zien er goed uit, maar in het echt wil het nog wel eens tegenvallen.
Foto's zijn wel opgepoetst en met behoorlijk wat make-up. Dat moet je wel incalculeren. Ik heb haar zelf uiteindelijk nooit ontmoet. Ik kan me niet herinneren dat er echt heel negatief of juist heel positief werd geschreven, de uitersten blijven altijd wel bij.

Ja, absoluut die dame.

Foto's zijn wel opgepoetst en met behoorlijk wat make-up. Dat moet je wel incalculeren. Ik heb haar zelf uiteindelijk nooit ontmoet. Ik kan me niet herinneren dat er echt heel negatief of juist heel positief werd geschreven, de uitersten blijven altijd wel bij.
Kun je de link naar recensies over haar hier plaatsen? Het is een Colombiaanse dame volgens mij en ze is al vrij lang op kinky. Ze lijkt op app wel goed Engels te spreken. Dus haar Onlyfans is niet geslaagd?

Ik heb wat app contact met haar. Ze stuurde ook een eenmalig filmpje, ze heeft een mega kont en borsten. Ze zegt op app dat ze wel zoent en GFE kan doen alleen voor 50€ extra, dus 1uur met zoenen en GFE zit op 250€. Op basis van het filmpje een vrije kille kamer/kamertje zoals ik het kon zien. Er zitten meerdere dames in Enschede op kinky, tijdens een gesproken bericht wat ze stuurde hoorde ik ook allemaal gepraat op achtergrond maar kon het niet verstaan.

Terug
Bovenaan Onderaan