- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze wat oudere Latina was mij al eerder opgevallen. Vanmiddag naar binnen gestapt en voor 50 euro een halfuur afgesproken met beffen en pzc. Dame is tweede helft 40 en behoorlijk naturel. Zegt nu 15 dagen in den haag te werken en blijft zeker de zomer.
Dame wast zichzelf en mij, laat mij haar heel rustig uitkleden en samen belanden we op bed. Isabella pijpt goed, maar ik ging voor een rustig programmahaar op haar rug gelegd en haar borsten gelikt, een beetje kussen en een uitgebreide befbeurt. Ze gaf aan klaar te willen komen en dat lukte ook met veel vocht. Ze lag heerlijk na te genieten en begon met pussysliden. Condoom er op en haar lekker geneukt. Omdat het condoom wat knelde, het haar met de hand laten afmaken. Cím lijkt niet tot de mogelijkheden te horen. Trio's met diverse dames mogelijk. Iets voor een volgende keer. Geen enkele tijdsdruk. Herhalingsgevaar: 100%.
Dame wast zichzelf en mij, laat mij haar heel rustig uitkleden en samen belanden we op bed. Isabella pijpt goed, maar ik ging voor een rustig programmahaar op haar rug gelegd en haar borsten gelikt, een beetje kussen en een uitgebreide befbeurt. Ze gaf aan klaar te willen komen en dat lukte ook met veel vocht. Ze lag heerlijk na te genieten en begon met pussysliden. Condoom er op en haar lekker geneukt. Omdat het condoom wat knelde, het haar met de hand laten afmaken. Cím lijkt niet tot de mogelijkheden te horen. Trio's met diverse dames mogelijk. Iets voor een volgende keer. Geen enkele tijdsdruk. Herhalingsgevaar: 100%.