Altijd leuk om te zien hoe men op deze fora altijd dingen verteld gebaseerd op geruchten.
Ik ken/heb haar gekend van de periode voor ze vaste resident werd in Brugge, en dus van voor deze site er was.
Zij die vinden dat ze "boertig" is, nuja, dat zal afhangen van jouw houding naar haar toe, wat ik versta onder "boertig" is dat ze gewoon haar mening zal zeggen. En ja, ze kan koppig zijn, maar dat is haar recht.
Zoenen zal 99% kans ook nooit gebeuren, beter niet aandringen of proberen, als het gebeurt, zal ze dit zelf wel doen. Maar hoop er niet op.
In verband met condoom, geloof me, ze doet alles met condoom, reden ga ik hier niet zetten, maar zelfs als ze een vriend zou hebben, zal het tussen hun ook met condoom zijn. En nu denk je, er staat CIM tussen haar opties, inderdaad, je kan gerust in haar mond klaarkomen, terwijl je je jasje nog aanhebt
Wil niet zeggen dat het niet goed is natuurlijk ... ik kan je garanderen, hoe beter je haar behandeld, hoe geweldiger het is.
Voor de rest, mensen laat het zo, het is ieder zijn ding wat zij doen in hun vrije tijd, en het is altijd makkelijk met de vinger wijzen naar anderen.
En zij die denken dat ik het hier zet om haar te "verdedigen", dat is niet nodig, dat kan ze zelf wel.
Wou hier gewoon even wat uitklaren zodat we verder kunnen met effectieve ervaringen.
Edit: heb er gelijk maar even een recentie van gemaakt.