WHEM Isabella, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb anders nog wel een Russisch nummer voor je, mocht je dat meer vertrouwen. Dat gebruikte ze blijkbaar afgelopen jaar in Bangkok, daar adverteerde ze ook met iets andere foto's (2 selfies). Toen was ze ook 2 jaar jonger, een aantal kilo lichter en een paar cm langer. Roepnaam Lina.

Laatst bewerkt:
pasen komt eraan....dus denk dat ie van zijn vriendinnetje dan weer eens een buiten de deur mag...
Hoezo met Pasen? Mis ik iets? Of ben ik niet gelovig genoeg opgevoed om te weten dat dat het vergevingsgezinde moment is??
Ik neem aan dat Knightrider geen behoefte heeft aan het nummer, die blijft trouw aan zijn vriendinnetje natuurlijk.
Ik mag van haar af en toe een uitzondering maken hè.... ;)

Maar normaal gesproken was ik nu al onderweg geweest en nu ben ik toch afwachtender.

De pagina is trouwens zojuist gedelete en bestaat niet meer.

Echt iedere keer als ik iets overweeg, loopt het mis....ik zou bijna in lotsbestemming gaan geloven.

Maar: Hoewel uit een ander land afkomstig, blonder en met een veel kleinere cup kwam deze dame voor mij qua goede looks overeen met mijn vriendinnetje en dat geldt echt maar voor 1% van de dames.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan