WHEM Isabela Relaxdreams

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bertje83

Newbie
4
28/04/22
1
Vorige week eens langsgeweest. Zeer leuke dame die jammer genoeg geen Engels of Nederlands kan.
Super geile en knappe dame die heel lekker kan pijpen. beentjes gingen tijden pijpen goed open zodat je overal aankon.

Had wel niet de indruk dat de bedsprij telkens ververst wordt.

Vorige week eens langsgeweest. Zeer leuke dame die jammer genoeg geen Engels of Nederlands kan.
Super geile en knappe dame die heel lekker kan pijpen. beentjes gingen tijden pijpen goed open zodat je overal aankon.

Had wel niet de indruk dat de bedsprij telkens ververst wordt.
Was ze voor de rest overal voor in, tongzoenen en dergelijke? Kan je iets meer toelichten? Denk erover om morgen langs te gaan

ben je langsgeweest Chrissie?
Jazeker helaas was ze bezet. Gekozen voor een uurtje met Vanessa. Maar wat viel dat tegen. Na 20 minuten wilde ze al douchen en me naar buiten werken. Duidelijk gemaakt dat we een uur hadden en wimpelde me af met een massage. Heb dit direct gemeld bij de eigenaar en had al meer klachten gehad. Ben er vervolgens nog uitgekomen met hem. Maar helaas is de dame waar jij bent geweest niet meer aanwezig. Sorry voor mijn late reactie.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan