- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-zoet-en-verslavend-zoals-honing-en-chocolade.html
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De dame recent nog eens bezocht. Ik ben uiteraard beetje vooringenomen, ik ken ze nu reeds 8 jaar, ook privé ondertussen (heb ze een tijdje voor mij werken gehad als poetsdame), en dat wil uiteraard ook zeggen dat je van elkaar beetje weet wat je graag hebt en wat niet. Zoals steeds tussen ons wacht ze me op in lingerie voor een afspraakje van 45min... (€100). Ze ontvangt (nu al wel enkele jaren) in een appartementje aan Wilrijk centrum. Alles is relatief discreet, parkeren gaat vlot. Ze heeft een bepaalde fysiek die op foto wel duidelijk is, maar in het echt me elke keer weer achterover doet vallen: prachtige tieten, stevige poep, zandlopermodelletje tussen heupen en schouders... En er hangt wat vlees aan, wat ik alvast heerlijk vindt. Proporties kloppen gewoon bij haar. Mijn vast menu bij haar is (na een korte douche) wat masseren, pijpen (mc, zonder gaat ze niet doen) en neuken in twee a drie standjes (meestal Doggy & Cowgirl). Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad bij haar. Ik zou zeggen, bezoek haar, wees vriendelijk, en je gaat veel terugkrijgen.
Grootste barrière is de taal, maar gebruik Google Translate indien je geen Spaans kan.
Grootste barrière is de taal, maar gebruik Google Translate indien je geen Spaans kan.