- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-dame-voor-thuisontvangst_8205006
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vandaag eens voor een blind date gegaan, leuke ietwat mollige dame, met lang blond geverfd haar. Contact loopt via E-mail ontvangt in Tilburg noord in een van de vele flats daar, goed anoniem te bezoeken volop parkeren zonder vergunning
We kunnen kort zijn geen herhaling voor mij aanwezig, pijpen zonder is goed , neuken in diverse standjes ook goed, tongzoenen ook goed, en daar zit het e'm nu net in "goed" en uitstekend of geweldig, just the girl next door, en ja daar gaan we niet voor wandelen, hygiëne is ook voldoende, kan dus wel wat beter, als ik een punt mag geven van 1 slecht en 10 geweldig zit ik op een 6,5. zeker gezien de prijs/ kwaliteit.
We kunnen kort zijn geen herhaling voor mij aanwezig, pijpen zonder is goed , neuken in diverse standjes ook goed, tongzoenen ook goed, en daar zit het e'm nu net in "goed" en uitstekend of geweldig, just the girl next door, en ja daar gaan we niet voor wandelen, hygiëne is ook voldoende, kan dus wel wat beter, als ik een punt mag geven van 1 slecht en 10 geweldig zit ik op een 6,5. zeker gezien de prijs/ kwaliteit.