Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb zelf wel eens een advertentie geplaatst op sexjobs. Ik had heel veel onbetrouwbare reacties. Ik denk dat van de profielen/mensen die reageerden 80% verwijderd was als profiel binnen een week of zo. Verder is de zoekfunctie er niet beter op geworden.
 
Dat dus. Op mijn eigen advertentie sinds de update helemaal niets. Ik vermoed dat en de technische werking en het profiel aanmaken de boosdoener zijn. Lang leve de vaste contactjes denk ik dan maar.
 
Het is aanzienlijk verminderd met reacties.
Een tip wil ik jullie nog geven.
Je krijgt weinig reacties
Alleen soms krijg je reacties van homo s of nog erger transen terwijl je echt om vrouwen vraagt.
De neiging is groot die mensen uit gaan vloeken. Maar doe dit niet, want ze rapporteren je , en je account wordt afgesloten.Dan ben je klaar.
Beter is deze irritante mannen te negeren
 
Hier het zelfde, waar ik eerst een advertentie plaatste en ongeveer 3 á 4 serieuze reacties per week kreeg is het na de update helemaal dood. Erg jammer daar ik juist nogal fan ben van het anateurgehalte😉 inmiddels op zoek geweest naar alternatieven zoals badoo, snap, chatgirl en insta maar dat werkt nauwelijks tot nu toe. Iemand nog alternatieven?(behalve kinky)🤣
 
Ik kan op SJ op plaats zoeken maar bij sommige advertenties wordt er niet doorgelinkt naar de advertentie zelf. Maw ze krijgt dan telefoonnr. niet te zien en een opmerking 'ads detailed send message button'. Meer mensen last van, tip?
 
Weet niet of het al eerder besproken is maar klopt het dat je niet meer kan zoeken op naam van de dvp? Of ligt dat aan mijn beperkte automatiseringshandigheid.
 
Het enige probleem dat ik momenteel bij Sexjobs ervaar is dat ik geen e-mail notificatie ontvang bij een nieuw bericht. Meer mensen last van dit probleem of een oplossing?
Staan je instellingen goed?

1725354724062.png
Weet niet of het al eerder besproken is maar klopt het dat je niet meer kan zoeken op naam van de dvp? Of ligt dat aan mijn beperkte automatiseringshandigheid.

In het zoekvak staat weliswaar ook "naam" vermeld, maar als ik een vrouwennaam intik dan komt er niks, ik kan alleen locaties kiezen.
En als ik eerst een locatie kies, dan kan ik nog geen naam zoeken, ook niet via filters.
Het lijkt mij dus inderdaad zo te zijn dat je niet kunt zoeken op naam en ook niet op een ander trefwoord.

1725354846869.png
 
Het zoeksysteem is een tijd geleden veranderd. Je kunt niet meer op trefwoorden zoeken, helaas. Je moet naar de rubriek bladeren die je wilt. Je ziet dan aanbod uit heel Nederland. Je moet dan pas het zoekvak gebruiken om een plaats in te voeren.

Als ik al moeite heb om hier mijn weg in te vinden, kan ik me voorstellen dat veel mensen (aanbod en afnemers) afhaken. Het is dan ook te merken in het aanbod, dat is behoorlijk verschraald het afgelopen jaar.
 
Dank je, je moet het maar net weten......
Ik dacht ook dat het niet meer kon, tot ik een keer op de regel eronder klikte. Is niet echt duidelijk nee.
Eigenlijk is het twee traps. Eerst naam intypen en zoeken en dan nog een keer op de naam klikken.
Dan wordt er uiteindelijk pas gezocht. Beetjes omslachtig dus. Moet beter kunnen.
 
Via een omweg via Google kan het ook: "site:sexjobs.nl sophie" of "site:sexjobs.nl mandy". Zonder aanhalingstekens intypen bij Google. Je mag elk trefwoord gebruiken. Makkelijker wordt het niet. Alleen goed opletten waar er wel en waar er geen spaties staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan