Ik heb adblok ik zie niksIedereen die hier op dit forum rondscharrelt, krijgt wat kleine advertenties in beeld .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb adblok ik zie niksIedereen die hier op dit forum rondscharrelt, krijgt wat kleine advertenties in beeld .
Ik zie nu eigenlijk pas wat ie bedoelde, die zie ik dus wel. die adblok werkt niet eens hahaZtony schud ik de hand. Zonder minimaal adblockplus, bpc en malwarebytes ben je kansloos als 'vrije surfer'. Hier zie ik alleen partners, zoals Il Commendatore ze al benoemde.
ja ik heb plus, de goeie, ik heb die partners nu ook uitgezet. je moet die merken nie laten merken.Werkt wel, dit zijn alleen partners. Ga voor de grap maar eens naar de telegraaf en zet hem maar eens uit en refresh. Overigens, ik bedoel echt adblockplus en niet 'adblok'. Typo's maken oplichters graag gebruik van (zucht ipv haha).
Dat weet ik morgen.Op dit forum worden veel linkjes gegeven waar je kan kijken.
Sexjobs is passé, en ik denk zelfs doelbewust kapot gemaakt.
IS maar vooral waar ze de focus op willen leggen daar.Dat weet ik morgen.
Maar wel jammer, ik heb er ook leuke dames leren kennen. Maar tijden veranderen.
blokkeert ie echt bij jou?Het lukt mij niet meer om een advertentie te plaatsen. Hij blokkeert halverwege bij foto opladen( wat ik op zich niet eens wil)
Dat zullen wel cookies in mijn smartfoon maar het lukt gewoon niet. Jammer!
Dan ben je een uitzondering op de regel.Ik heb dit topic eens door zitten lezen en ik snap iets niet. Als ik puur voor mijzelf spreek en ik kom op een website waar ik niet kan vinden wat ik zoek, of als ik het geen handige site vindt, of als ik me stoor aan de reclames of ik kan er niet meer vinden wat ik zoek dan ga ik door.
Ik ga niet zitten zeuren en klagen over hoe goed het vroeger was. Enige tijd geleden toen dit forum een nieuwe look kreeg deugde er ook niet meer van. Maar het is slecht een kwestie van wennen mensen!
Wat sexjobs betreft, ik kan nog steeds advertenties van leuke dames vinden, ik krijg nog steeds reactie op mijn advertentie en kan gewoon normaal inloggen.
Naar de kloten en daar voorbij!Is sexjobs gewoon naar de kloten????
Gewoon niet werkt is echt onzin. Ik kan zoeken, filteren, reageren en een advertentie plaatsen. Wat wil je nog meer dan?Dan ben je een uitzondering op de regel.
Dat mensen klagen is omdat de site gewoonweg echt niet werkt, zowel heren als dames klagen erover.
Zijn ook al dames die heren maar via de mail gaan benaderen omdat hun advertenties maar niet geplaatst (kunnen) worden
Naar de kloten en daar voorbij!
Nou ik ging net kijken maar als je wilt zoeken is er telkens iets mis gegaan.Gewoon niet werkt is echt onzin. Ik kan zoeken, filteren, reageren en een advertentie plaatsen. Wat wil je nog meer dan?
Dat wil ik ook .Gewoon niet werkt is echt onzin. Ik kan zoeken, filteren, reageren en een advertentie plaatsen. Wat wil je nog meer dan?
Hier geen probleem, phone, tablet en pc werkt gewoon alles. Misschien je cache eens wissen. In ieder geval even eerst het probleem bij jezelf zoeken voordat je roept dat niets werkt.Nou ik ging net kijken maar als je wilt zoeken is er telkens iets mis gegaan.
Zowel op de tablet als telefoon geprobeerd.
Geloof me dat ik alles al heb geprobeerdHier geen probleem, phone, tablet en pc werkt gewoon alles. Misschien je cache eens wissen. In ieder geval even eerst het probleem bij jezelf zoeken voordat je roept dat niets werkt.
En nee, ik ben geen medewerker en heb geen aandelen of wat dan ook.
Blijkbaar valt dat dus wel meeDus weet wel waar ik over praat, dus ik herhaal die regel ook voor jou:
Ook weer even geprobeerd maar heb geen problemen. Zowel pc als telefoon.Kan niet eens een advertentie meer plaatsen xD
Bij het kopje "advertentie" na "categorie" krijg ik geen tekstveld maar gewoon een lege pagina.
Goed bezig hoor. Ze hebben de cursus "Hoe kun je een site de nek omdraaien" nu helemaal afgerond.
Het is me eindelijk gelukt. Nadat ik bij "mijn advertenties" op concepten had geklikt, kon ik de titel en tekstveld invullen en afronden. Dus bij deze een tip voor mensen met hetzelfde probleem.Ook weer even geprobeerd maar heb geen problemen. Zowel pc als telefoon.
Wel heel omslachtig gedoe maar gelukkig is het geluktHet is me eindelijk gelukt. Nadat ik bij "mijn advertenties" op concepten had geklikt, kon ik de titel en tekstveld invullen en afronden. Dus bij deze een tip voor mensen met hetzelfde probleem.