- 295
- 25/05/22
- 1.065
Dat ik geen afspraak met hun wil maken.Wat gaan ze dan melden ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat ik geen afspraak met hun wil maken.Wat gaan ze dan melden ?
Als heer.. Dus ik zoekend naar vrouwen die reageren op mijn advertentie. Echt al hele leuke date's gehad met meiden die zelf nooit een advertentie zouden plaatsen, maar mij vonden door mijn advertentie via SJ. Maar ik ga mezelf natuurlijk niet op zo'n site met een krant van vandaag en foto verifiëren.Als heer of als dame?
Erojobs en Eromarkt zou kunnen maar niet veel waard
Ben je zo belangrijk? Of een Bn Er.Maar ik ga mezelf natuurlijk niet op zo'n site met een krant van vandaag en foto verifiëren.
Waarom zou ik mezelf belangrijk moeten vinden om niet een foto met een krant vasthoudend van de dag van vandaag te willen uploaden op zo'n schimmige website?Ben je zo belangrijk? Of een Bn Er.
Verder boeit dat niemand daar hoor.
Ik zoek een betaalde dienst, en moet mezelf toch echt verifiëren, mijn advertenties zijn ook offline gehaald.Maar je hoeft je als heer niet te verifiëren,
Tenzij je betaalde diensten aanbiedt? In mijn geval hoefde ik (in de Betaalde Contact Gezocht rubriek) me nooit te verifiëren.
Ik snap niet dat jij dat niet hebt. Ik heb het weer even geprobeerd.. Maar mijn nieuwe advertentie wordt wel goedgekeurd zegmaar, maar komt niet online te staan omdat er met rode letters staat dat ik mijn profiel moet verifiëren. Ook kan ik oudere advertentie niet wijzigen of online zetten..
Nee dat het ongeveer een tientje per maand kost is ook het punt niet, punt is de weinige en vooral waardeloze reacties die ik ontvang. Dat was eerst echt veel meer en beter. Nu ook zo onoverzichtelijk met al die categorieën.Ook meer mannen hebben de amateurs ontdekt. Dat maakt de spoeling dunner.
Amateur dames is gewoon veel leuker dan al die arrogante beroeps , die zichzelf helemaal geweldig vinden ( die lees je hierook) .
Je moet er moeite voor doen , maar je ervaringen zijn zoveel mooier , en vaak kan er ook meer .
Dat mag 10 € per maand kisten , dat moet geen punt zijn denk ik.
Gewoon stug door zoeken. Je moet daar ook je aardigheid een beetje in hebben.
Wat is SL als ik vragen mag?Ik gebruik SJ voor gangbangs.
Kinky voor transsexuelen.
En SL voor de amateurs die geen geld vragen, maar af en toe uit hun huiselijke sleur willen.
SJ en Kinky zijn altijd snel geregeld, omdat de dames betaald worden.
SL heeft een langere adem nodig en is een paysite. Deze dames zijn kieskeuriger in hun contacten en hebben meestal maar 1 of 2 mannen waar ze me afspreken.
SecondLove gok ik zo maar?Wat is SL als ik vragen mag?
SL betekent Second Love. Een dating-app voor mensen die naast hun huidige relatie nog een (sex)partner willen.Wat is SL als ik vragen mag?
En nu maar hopen dat het doorgaat.Ik was altijd sceptisch over en terughoudend met SJ maar afgelopen weekend afspraken gemaakt voor een gangbang en privé ontvangst. Aardige score van 2 uit 3 reacties op advertenties.
even een nieuw accountje makenIk snap niet dat jij dat niet hebt. Ik heb het weer even geprobeerd.. Maar mijn nieuwe advertentie wordt wel goedgekeurd zegmaar, maar komt niet online te staan omdat er met rode letters staat dat ik mijn profiel moet verifiëren. Ook kan ik oudere advertentie niet wijzigen of online zetten..
tijd voor een nieuw accountIk zoek een betaalde dienst, en moet mezelf toch echt verifiëren, mijn advertenties zijn ook offline gehaald.
Inderdaad, een amateurdame is een wereld van verschil en vaak goedkoper ook, maar uitzonderingen zijn er, met onze Joke hier is niets misOok meer mannen hebben de amateurs ontdekt. Dat maakt de spoeling dunner.
Amateur dames is gewoon veel leuker dan al die arrogante beroeps , die zichzelf helemaal geweldig vinden ( die lees je hierook) .
Je moet er moeite voor doen , maar je ervaringen zijn zoveel mooier , en vaak kan er ook meer .
Dat mag 10 € per maand kisten , dat moet geen punt zijn denk ik.
Gewoon stug door zoeken. Je moet daar ook je aardigheid een beetje in hebben.
Vaste dames heb ik ook, leuk maar het onbekende blijft toch trekken bij mijIk kijk nog wel eens op SJ, maar dat is vaak tegen beter weten in en bij gebrek aan goede alternatieven. Ik date voornamelijk met dames uit mijn eigen netwerk en heb zelden nog paydates via Kinky of SJ. De dames die ik ken heb ik wel leren kennen via deze sites, maar die zijn gestopt met adverteren En werken nu met vaste klanten. Gewoon betaald, maar nog wel voor de oude tarieven. Ik vind Kinky net zo hard achteruit gegaan trouwens. Als ik eerlijk ben heb ik dit jaar nog maar één date via SJ geregeld, verder ben ik afgehaakt bij verzoeken van vooraf betalen of video bellen of niet eens de moeite genomen om te reageren.
Als ik in mijn gezicht gespuugd wil worden pak ik in de Jumbo wel een willekeurige bij dr tieten.. krijg je spuug en een beetje sm, en dat voor niks@richard Snep : Of wat dacht je van dames met een schuld, die graag meermaals met je daten maar dan wel eerst € 3000 in een keer vooraf willen... Of zelfbenoemde 'high class' dames die niet eens een fatsoenlijke foto hebben maar wel honderden euro's per uur vragen... Of suikernichtjes die duizenden euro's per maand vragen maar geen seks willen (op SEXjobs?) of dames die je wel even in je gezicht willen spugen voor een paar € 100 (nee dank je?) en zo zijn er nog wel veel meer.