Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoor heel NLIn welke woonplaats zit je?
Scherpe constatering...Ik stond altijd onder andere in de rubriek Rijpe vrouwen. Daar hebben ze nu de rubriek Milf van gemaakt. Dat klopt niet, want niet iedereen is een moeder. Ik in ieder geval niet. Denk dat vooral veel mannen uit de oudere generatie (70+) geen idee heeft wat een Milf is. Rijpe vrouwen is een betere algemene benaming.
Wellicht feature requests doen om Gilf toe te voegen ?Scherpe constatering...
at the other hand, milf klinkt geiler dan rijpe vrouw in mijn ogen. Maar dat is persoonlijk haha
Afdeling exotische vrouwen en buitenlandse vrouwen bestaat ook niet meer. Is wel moeilijk te vinden nu deze dames. Sexjobs wordt steeds minder. Lijkt ook wel of er maar 40 procent van de advertenties is teruggekomen. Volgens mij is er het een en ander tijdens de migratie verloren gegaan.
Dit gaat ze veel omzet kosten.
Ze konden Sexjobs beter ombouwen tot deze site zoals in Portugal. Die vind ik erg mooi en overzichtelijk.
jawel, bovenaan in de zoekbalk.Heel vervelend dat je niet in een straal van een een x-aantal kilometers en postcode kunt zoeken....
Soms wel, soms niet.jawel, bovenaan in de zoekbalk.
Op zich vind ik dat juist prettig als blijkt dat de dame waar ik voor het eerst op reageer in een privéhuis werkt. Je weet dan iig zeker dat de dame ook "echt" is en er geen vage figuren achter de advertentie zitten.Ik adverteer wel op sj. Van de 10 reacties worden het uiteindelijk maar 1 of 2 afspraken. Mannen zijn soms vreselijk respectloos of denken me met mooie verhalen te paaien.
Veel haken af als ik aangeef in een privé huis werk. Ze willen daar niet heen omdat ze dat niet discreet vinden
Alsof bij dames thuis zelf wel discreet is.
Deze heren worden dan ook meteen geblokt
Dat moet de dame zelf op haar profiel invullen. Veel dames kijken niet op de site of naar hun advertentiejawel, bovenaan in de zoekbalk.
Alleen daarna is het bagger.
Alle kenmerken vanj de dames zijn leeg
vrouw, 43 jaar
- Lengte:-
- Haarkleur-
- Lichaamsbouw-
- Cupmaat-
- Afkomst-
nee dat is nieuwStond dat er eerst dan niet op?
Waar ontvang je dan?Ik adverteer wel op sj. Van de 10 reacties worden het uiteindelijk maar 1 of 2 afspraken. Mannen zijn soms vreselijk respectloos of denken me met mooie verhalen te paaien.
Veel haken af als ik aangeef in een privé huis werk. Ze willen daar niet heen omdat ze dat niet discreet vinden
Alsof bij dames thuis zelf wel discreet is.
Deze heren worden dan ook meteen geblokt
Meeste weten het niet eens. Ik zag per toeval dat ik alles moest invullenjawel, bovenaan in de zoekbalk.
Alle kenmerken van de dames zijn leeg
vrouw, 43 jaar
- Haarkleur-
- Lichaamsbouw-
- Cupmaat-
- Afkomst-
Stond eerst wel leeftijd, naam en woonplaats hoor.nee dat is nieuw
In Apeldoorn bij Fleur privéWaar ontvang je dan?
Ja had het gezien, gaat allemaal echt met een flinke omweg.De site lijkt ondertussen alweer verbeterd/aangepast. Je kunt weer op afstand van een ingevoerde woonplaats zoeken. Gaat wel op een meer omslachtige manier dan via de vorige site.
jawel, bovenaan in de zoekbalk.
Alle kenmerken van de dames zijn leeg
vrouw, 43 jaar
- Haarkleur-
- Lichaamsbouw-
- Cupmaat-
- Afkomst-