Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank je, maar ik begrijp het niet.
Ik zit in de rubriek PZC.
Als ik een zoekopdracht in de witte balk geef, dan krijg ik resultaten uit alle rubrieken, niet alleen pzc.
Ik kan dus niet zoeken op pzc in de buurt (zonder mijn locatie te delen met de browser, wat ik niet wil).

En als ik een plaatsnaam invoer met een getal (afstand) dan ziet de site dat als leeftijd waar op wordt gezocht.
 
Het blijft klooien daar. Moest ze een paar weken terug melden dat de zoveelste selectieverandering onbedoeld geen toegang meer gaf tot de rubriek gratis sexcontacten bi/gay (werd n.a.v. die melding hersteld) en kreeg nu opeens 2 Engelstalige mails dat....

Ik al 6 maanden niet zou hebben ingelogd en dat binnen een week moet doen omdat mijn account anders wordt opgeheven.

Ik al langer dan een maand niet zou hebben ingelogd en dat mijn advertentie daarom online is gehaald tot ik weer inlog.

Heb ze om uitleg gevraagd want bovenstaande is tamelijk bizar als je bedenkt dat ik geen advertenties heb geplaatst en mijn account nog maar 2 maanden geleden is aangemaakt.
 
Ik probeer steeds een advertentie op SJ te plaatsen. Is het onmogelijk om dit te doen zonder uw foto naar de administratie te sturen? ze blijven me vragen om een verificatie uit te voeren. Ik ben de site nu beu, zijn er alternatieven mogelijk of zijn er oplossingen?
 
Ik heb een reactie op mijn adje gekregen, Yess! Men leest mij. Ik kreeg het volgende bericht: "06........... app mij maar" ( Het tel. nummer maak ik niet bekend.) Verder niks, geen naam, geen omschrijving, waar ze vandaan komt enz enz. Moet ik hier nu op reageren?
 
Heb net de ad omhoog geplaatst. Er zullen wederom veel analfabeten reageren. Ze kunnen wel schrijven, maar niet lezen. 😁
Ik heb een reactie op mijn adje gekregen, Yess! Men leest mij. Ik kreeg het volgende bericht: "06........... app mij maar" ( Het tel. nummer maak ik niet bekend.) Verder niks, geen naam, geen omschrijving, waar ze vandaan komt enz enz. Moet ik hier nu op reageren?
Kan een lekker ding zijn natuurlijk..... maar ook een bi meester die het dit keer lekker kort houdt omdat hij kan lezen noch schrijven :).
 
Ik heb een reactie op mijn adje gekregen, Yess! Men leest mij. Ik kreeg het volgende bericht: "06........... app mij maar" ( Het tel. nummer maak ik niet bekend.) Verder niks, geen naam, geen omschrijving, waar ze vandaan komt enz enz. Moet ik hier nu op reageren?
Ja, je kan toch schrijven je reageerde op mijn advertentie en gaf je appnr. Hierbij mijn reactie. Kun je iets meer over jezelf vertellen?
 
Ik heb een reactie op mijn adje gekregen, Yess! Men leest mij. Ik kreeg het volgende bericht: "06........... app mij maar" ( Het tel. nummer maak ik niet bekend.) Verder niks, geen naam, geen omschrijving, waar ze vandaan komt enz enz. Moet ik hier nu op reageren?
Ik heb ook een advertentie en ook wel zulke berichtjes gehad, ik check wel altijd het nummer op wieheeftgebeld.nl
 
Het is helaas jammer, maar het is de waarheid sexjobs en kinky zijn voor echte beroeps en clubs natuurlijk.
Degene die het als hobby zien die dames hebben schijnbaar een andere site maar die heb ik nog niet gezien!!
Ik heb ook geprobeerd om een advertentie te plaatsen op sexjob!
Gewoon een aardig oproep voor een leuke dame met er ook nog bij dat ik best wil betalen maar dat het mij gaat om samen plezier
Wel een paar keer gelezen maar niemand reageert!!

Welke site is nu wel goed?
Tinder ook niet meer!
En op sf dating is ook veel nep

Wie heeft goede tips
 
De sites Sexjobs en Kinky zijn niet veel soeps meer m.i.

Prijzen zijn vaak ook al absurd. Het aanbieden van High Class b.v. is een mooie cover up voor high price, (low service).

Wat me ook opviel, als je Nederlands gesproken filter aanzet het aanbod met 3/4 omlaag gaat. Communicatie is wel een dingetje natuurlijk. Ook de do en dont's zijn vaak cryptisch verpakt waarmee je wel eens bedrogen uitkomt qua kosten vs diensten.

Recentelijk gekeken op Marktnet dat ziet er onbetrouwbaar uit.
Afspraakjes, Deernes en Redlights zijn de alternatieven vanuit Belgie. Redlights presenteert de advertenties erg goed en het filter werkt prima.

Kaf onder het koren lijkt een beetje de trend aan het worden, waarmee een leuke redelijk geprijsde date momenteel heel lastig te vinden is.
 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.748
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan