Dat is helaas niet waar! Ik kende iemand waar herpes de hersens is ingegaan ( wat dus óók mogelijk is ). Die persoon is daar aan overleden. Het komt niet vaak voor, maar het kan dus
wel!
Dus men moet niet zo argeloos om gaan met soa's!! Want het kan dus wel (levens)gevaarlijk zijn!! En het valt mij steeds meer op dat men er maar een beetje wegwijvend over doet.
Ik stel voor: wees serieus. Heb je klachten.. niet naar dit forum met vragen, maar naar de huisarts per direct.
------------------------------------
-Gonorroe en chlamydia krijg je hoofdzakelijk door in aanraking te komen met keelslijmvliezen van een besmet persoon. Het hoeft niet altijd ( geloof 23% kans v vrouw naar man, dubbele kans andersom ).
Die soa's zitten voornamelijk in de keel ( achter in de mond ), dus bij keeln**ken maak je daar wel meer kans op.
Iedereen zou zich eens wat beter moeten inlezen op risico's die beide partijen hier mee lopen, zeker mannen met partners waar ze nog seks meehebben!!
Ik ken mijn risico's, want heb genoeg info hierover gelezen en geïnformeerd bij de ggd waar ik nog altijd kom. Tevens weet mijn huisarts ook wat ik voor werk doe, altijd handig