Om maar weer eens lekker te klagen. Ik vind het aanbod de laatste tijd, voor mij persoonlijk, dramatisch. Ik wandel in de privéhuizen in de omgeving Randstad, dus opties voor mij zijn Diane's Secret (Den Haag), Stout (Den Haag), Maison Monty (Rijswijk), Park 118 (Amsterdam), Karin's Home (Rotterdam), Leiden Privé (Leiden), La Cloche (Utrecht), House of Dreams (Amersfoort) en Dynamite Privé (Nieuwegein).
De meeste huizen hebben per dag een kleine bezetting - uitzonderingen daargelaten - en vooral in de weekends, als de meeste mannen toch tijd hebben om te gaan wandelen, is het aanbod zeer karig. Het type wat ik zoek lijkt vrijwel nergens te vinden: jong, slank, kleine borsten. Als ik de privéhuizen (dit weekend) eens langsga (per website) zie ik bijna alleen maar 'volle' figuren, (zeer) grote borsten en oudere dames. House of Dreams bijv. is bijna een bejaardensoos en de paar jongere dames zitten 'goed in het vlees'; bij Diane's Secret zit het vol met opgepompte en opgespoten getattoeerde types; Stout is überhaupt dicht in het weekend; Dynamite heeft alleen maar rondborstige en/of volslanke types; Maison Monty heeft per meisje maar één nietszeggende foto en überhaupt geen beschrijvend profiel.
Eigenlijk zijn mijn enige keuzes op dit moment, van de meisjes die ik al ken, Mila bij Monty en Farah bij Park 118. Victoria bij Diane's Secret is voor mij afgevallen na een aantal goede dates omdat de inzet steeds minder werd naar mijn beleving. Mila is notoir moeilijk te boeken want zegt vaak op dezelfde dag af (zoals vandaag) en Farah is ontzettend lekker maar een man wil ook wel eens iets anders. Ik vind het ook jammer dat na de ramen nu ook de privéhuizen overgenomen worden door Oost-Europa. Een paar jaar geleden zag je nog veel meer Nederlandse meiden.
Als ik op Kinky ga kijken word ik met mijn criteria vaak ook niet vrolijk. Er zijn ontzettend veel meiden in mijn zoekresultaten die volstaan met plakplaatjes, piercings, opgespoten lippen, siliconen of andere plastic opsmuk. Dat valt voor mij allemaal al af. Dan zijn er nog heel wat met absurd hoge prijzen (€ 250+ per uur). Ik heb er nu wel eentje gevonden die me wat lijkt maar dan moet ze wel terug appen. Wie weet heeft ze wel 100 kerels in haar applijst. Dat relateert dan weer aan
@knightrider 's andere topic 'even ben je onzichtbaar'. En dat ben ik in het dagelijks leven al genoeg voor vrouwen, daarvoor ga ik niet wandelen. :')