Het woord 'wandelpauze' kan ook wonderen verrichten. Als je merkt dat je veel geld erdoor jaagt en van de ene dvp naar de andere gaat en je eigenlijk het gevoel overhoudt van 'is dit het nu?", misschien kom je ook meer niet klaar dan wel en daardoor kan een massage inderdaad rust brengen, dan moet er niets en kan je gewoon genieten zonder de stress van ik moet presteren, ik moet dat goede gevoel hebben. Een wandelpauze van enkele weken of zelfs enkele maanden of nog langer als dat nodig is. Vind rust bij jezelf, doe andere dingen in het leven, ga je dan toch na een tijdje terug naar een dvp probeer dan (afgaande op dit forum) een goede keuze te maken. Je kan er ook met een arts over spreken, om iets te laten voorschrijven voor meer zelfvertrouwen en het langer vol te houden bij seksuele relatie met iemand. Waarschijnlijk is het enkel bij een dvp dat er een condoom rond gaat en een kut van een dvp, zeker als die veel klanten heeft, kan al wat uitgetrokken zijn dan is een goede harde van jou kant voor dat echte gevoel wel belangrijk. Met een mede door pillen veroorzaakte harde lul zal je altijd een goed gevoel bij een dvp hebben en zeker als die dvp een GFE doet. Wat is GFE ? Dan zou alles vanzelf moeten gaan. Ok, je betaald vooraf de dvp maar voor de rest zal zij haar helemaal geven zonder remmingen. Leuk tegen je praten, tongzoenen, knuffelen, pijpen zonder condoom zonder meerprijs zodat je speels echt dat leuke gevoel hebt dat ze je pijpt, en als jullie er klaar voor zijn en je die harde lul hebt misschien met dank aan een pilletje en door de GFE van de dame, je nu helemaal klaar bent om te genieten van de dvp. Dan vooral niet denken aan ik moet, ik moet, nee je moet juist niets. Probeer dan vooral te genieten dat je in haar bent. Voor je zelfvertrouwen zal in den beginnen klaarkomen met neuken als een bevrijding aanvoelen, als je eenmaal bijvoorbeeld een vaste dvp hebt gevonden en je zelfvertrouwen groeit en je de controle over je lichaam krijgt, dan kan je bij voelen van mogelijk klaarkomen dit ook uitstellen en nog even de spanning opbouwen tot je dan echt tegen jezelf zegt, je kan de dvp dan nog extra je laten betasten je dat heerlijk orgasme gaat beleven na echt wel te hebben genoten en enkele keren te hebben uitgesteld tot je echt gewoon ontploft in haar. Maar alles bij het begin. Een wandelpauze kan soms deugd doen om effe alles te resetten en dan rustig opbouwen.