Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Brazilië zit anaal standaard in het pakket ,ben er veel geweest op vakantie ,heeeeeel temperamant verschil in sex met die in het koude kille Olanda. vrouwtjes hier....
Bij de meeste dames uit Zuid Amerika en Afrika hoort het bij normale sexuele beleving.

En zoals al eerder aangegeven door de dames als het goed gebeurd zijn de orgasmes zinderend, diep en intens.

De sterke intimiteit en overgave hebben hierin een speciale plek 😋.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet in het geval van latina's, maar bij Afrikaanse dames en afhankelijke van de religieuze achtergrond speelt dit ook mee : geen maagd, geen huwelijk dus eerste sexuele ervaringen zijn niet vaginaal.
 
Wat ik persoonlijk heerlijk vind, is om en om switchen tussen poes en kont.
Helaas zijn er weinig vrouwen die hier ook wild van worden.
Nog maar één keer meegemaakt bij een dame. Ze was me in reverse cowgirl anaal aan het berijden. En ik had een mooi zicht want ze spreidde haar billetjes met haar handen :) Plots verstak ze hem een paar keer tussen haar poes en kontje. Ze keek eens om en vroeg me "voel je het verschil"? Verdomd geil maar het is bij één keer gebleven want "ze was toen een beetje tipsy" hah.

Maar tja, erg hygienisch is het uiteraard niet...
 
Nog maar één keer meegemaakt bij een dame. Ze was me in reverse cowgirl anaal aan het berijden. En ik had een mooi zicht want ze spreidde haar billetjes met haar handen :) Plots verstak ze hem een paar keer tussen haar poes en kontje. Ze keek eens om en vroeg me "voel je het verschil"? Verdomd geil maar het is bij één keer gebleven want "ze was toen een beetje tipsy" hah.

Maar tja, erg hygienisch is het uiteraard niet...
Een serieus gevaar ook voor de volgende klant!
 
Alles was met condoom dus niet echt. Eerder een gevaar voor een vaginale besmetting bij de dame.

In elk geval iets dat ik nooit zou vragen maar was wel geil om eens te doen 😊
Ook met condoom breng je bacterien van de ene huishouding in de andere die daar niet thuishoren. Dus niet gevaarlijk voor jou want je draagt een condoom. Maar kan niet goed zijn voor de vrouw en eventueel iemand na jou die sex zonder condoom met haar heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan