- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.rendez-vousprive.nl/nl/iris/139582
- Totale kosten (in euro)
- 160+50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag Iris in Made bij RVP bezocht en een heerlijk uurtje met haar beleefd. Ze ziet er geweldig uit met een hele mooie bos krullen en een heel mooi gezicht. We hebben het allemaal wel eens gedacht, en ik denk dat het bij haar nu echt gebeurd is: klaarkomen door beffen. Heb het niet gevraagd (want antwoord is natuurlijk nooit: "nee schat, ik acteerde maar"), maar ben echt 99% zeker .
Kwam door het pijpen al na een half uurtje klaar en geen tweede ronde meer gedaan, maar gezellig gekletst. Toen kwam ik er wel achter dat onze ontmoeting eenmalig was want op de tijden die ik meestal kan is ze meestal niet aanwezig, nu een keertje bij uitzondering wel. Ga eigenlijk niet snel voor een tweede keer naar een dame, vind het leuk om steeds wat anders te proberen. Maar bij haar zou ik zeker vaker gaan.
Kwam door het pijpen al na een half uurtje klaar en geen tweede ronde meer gedaan, maar gezellig gekletst. Toen kwam ik er wel achter dat onze ontmoeting eenmalig was want op de tijden die ik meestal kan is ze meestal niet aanwezig, nu een keertje bij uitzondering wel. Ga eigenlijk niet snel voor een tweede keer naar een dame, vind het leuk om steeds wat anders te proberen. Maar bij haar zou ik zeker vaker gaan.