- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen week voor het eerst in 4 jaar Casa Rossa weer eens bezocht. Van buiten niets veranderd, ontvangstruimte was wat opgefleurd. ik werd door een vriendelijke Nederlands sprkende dame ontvangen en al snel werden er 3 dames aan mij voorgesteld: Anka, Iris en Beatriz.
Hoewel ook Beatriz mij erg kon bekoren had ik zin in een lekkere strakke meid en dus gekozen voor Iris. Op de koele kamer voor 30 min gekozen. Iris heeft me heerlijk opgewarmd en het pijpen MC was van hoog niveau. Ook het intieme gebeuren met haar bovenop was een succes. Heerlijke slanke meid die ook goed engels spreekt. Nadeel was dat ze niet gevingerd wil worden en ze niet zoent. Al met al wel een prima ervaring, stond wel na 20 min weer buiten maar ga zeker nog eens terug om Iris (of Beatriz) te bezoeken.
Hoewel ook Beatriz mij erg kon bekoren had ik zin in een lekkere strakke meid en dus gekozen voor Iris. Op de koele kamer voor 30 min gekozen. Iris heeft me heerlijk opgewarmd en het pijpen MC was van hoog niveau. Ook het intieme gebeuren met haar bovenop was een succes. Heerlijke slanke meid die ook goed engels spreekt. Nadeel was dat ze niet gevingerd wil worden en ze niet zoent. Al met al wel een prima ervaring, stond wel na 20 min weer buiten maar ga zeker nog eens terug om Iris (of Beatriz) te bezoeken.