- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/iris-bekkevoort-met-dd-cup-nederlandstalige-meisje.html
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vrijdag langs geweest bij deze voor mij nog onbekende dame. Afspreken ging vlot en makkelijk.
Haar foto´s zijn inderdaad niet meer 100% up to date, maar toch nog aangename verschijning. Bij aankomst korte kennismaking en snel even onder douche. Zelf frist ze zich ook nog even op wat ik ook wel kon apprecieren. Na even wat strelen, kussen en wat beter leren kennen heeft ze me klaargepijpt. Normaal laat ik dit niet gebeuren, maar ze kan er wat van dus laten doen. Even snel terug gewassen en de rest van het uur afgewerkt in verschillende standjes. Iris is dan misschien wel wat ouder en wat molliger dan in haar advertentie, maar qua persoonlijkheid is ze geweldig en hebben we ons goed vermaakt. Herhaling is mogelijk.
Haar foto´s zijn inderdaad niet meer 100% up to date, maar toch nog aangename verschijning. Bij aankomst korte kennismaking en snel even onder douche. Zelf frist ze zich ook nog even op wat ik ook wel kon apprecieren. Na even wat strelen, kussen en wat beter leren kennen heeft ze me klaargepijpt. Normaal laat ik dit niet gebeuren, maar ze kan er wat van dus laten doen. Even snel terug gewassen en de rest van het uur afgewerkt in verschillende standjes. Iris is dan misschien wel wat ouder en wat molliger dan in haar advertentie, maar qua persoonlijkheid is ze geweldig en hebben we ons goed vermaakt. Herhaling is mogelijk.