Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha ja ik snap het, ondertussen ook geweest, en elke keer weer het zelfde inderdaadJa sorry ik bedoel eigenlijk de recensies van mei en sept 2022, anders moet ik wekelijks recensies gaan schrijven.
Nee klopt, als de eerwaarde maar tevreden is en voor de verandering een collecte heeft gedoneerdPoehpoeh, uw eerwaarde is al weer geweest maar om weer een gehele bijbel te schrijven…
Iets teveel er zijn niet veel dames die mij over de streep krijgen, al zeggen mijn recensies andersNee klopt, als de eerwaarde maar tevreden is en voor de verandering een collecte heeft gedoneerd
gewoon uit nieuwsgierigheid. vanwaar de 70 euro?Ze is weer terug van weggeweest. Gelijk maar weer even langsgegaan.
Echt een van de beste dames van de Dam En bovendien ook een hele lieve en slimme dame. Nu te vinden op g3k1, want haar vaste kamer wordt verbouwd.
@AdamMuller, PZC is nooit mogelijk bij haar!
Helaas nu al een tijd niet gezienNet even geteld in 2023 heb ik haar 17 keer bezocht, blijft een leuke en lekkere dame.
PZC hoeft niet voor mij.Een hele leuke dame. Met echte borsten . PZC was alweer niet mogelijk maar date was top!!
recensie ?PZC hoeft niet voor mij.
Haar service is top
Dame is nu terug naar thuisfront voor 1 a 2 maandenzit ze nog steeds in 2pg3k1? welke dag en dienst werkt de lui meestal?