Jongeloper
Wandelaar
Vandaag een bezoekje gebracht aan irina in den haag vlakbij geleenstraat. Een van de mooiste transen die ik ooit heb gezien en wat een lichaam. Ze geeft een zeer goede service en zal zeker nog een keer terug komen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenProbeer maar eerst via grindr, ze is daar paar dagen actief.Slechte onduidelijke review voor zo'n lekkere trans
Ik zal maar weer t zware werk doen door dr te bezoeken en een goeie, gedetailleerde review te schrijven!
Thanks!!Hierbij nog een review
Bij verder contact haakte ik af na haar belachelijk voorstel. Ik denk dat ze meer voor jonge wandelaars gaat.
Deze vind ik een beetje verdacht, ik heb er geen bewijs voor, wel een raar gevoel, met name de opbouw van de tekstGisteren was ik bij Irina. aanrader en verslavend. Leuke vriendelijke ontvangst op hoge hakken en mooie lingerie, 3 zoenen op de bek. Toen we bij haar thuis aankwamen ging ik snel onder de douche, en zodra ok uit de douche kwame gingen we naar bed. Ze heeft veel sextoys en vervult alle fantasieën, je kunt met haar over alles praten.
Waroom verdacht?Deze vind ik een beetje verdacht, ik heb er geen bewijs voor, wel een raar gevoel, met name de opbouw van de tekst
Kom op man. De kritiek zie ik nu pas, maar geloof het niet. Wat ik kan zeggen ze doet geen bare.Omdat je geregistreerd hebt dag na kritiek over haar. En gelijk zo'n review plaatsen. Echt geloofwaardig zeg.
Oké man, je hebt gelijk. De enige shemale die geen bare doet met haar klanten.Kom op man. De kritiek zie ik nu pas, maar geloof het niet. Wat ik kan zeggen ze doet geen bare.
Helemaal mee eens. En voor mij is het altijd een grote afknapper als ik lees dat bij een bepaalde dame bare mogelijk is.Je bent zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor jou gezondheid. Dus kan je beter condoom gebruiken vind ik.
Net geregistreerd, gelijk een zeer lovende recensie met een tekst die lijkt op een google vertaling, zoenen op de bek bijv. dat zou een Nederlander zo niet opschrijven, ik beweer niet dat het geen echte ervaring is, ik vind het alleen verdacht en dat onderbouw ik met wat ik constateer. Ik kan ongelijk hebben, en als blijkt dat dat zo is geef ik dat probleemloos toe maar tot die tijd blijf ik bij deze meningW
Waroom verdacht?
Oh sorry dacht dat jij het zware werk gedaan hadSlechte onduidelijke review voor zo'n lekkere trans
Ik zal maar weer t zware werk doen door dr te bezoeken en een goeie, gedetailleerde review te schrijven!
Een van de Kinky reviews is zogenaamd door Fredje020 geschreven dus dat is geen goed teken