@Teringtubbie Welke DVP had je eigenlijk op het oog zodat wij tenminste niet in dezelfde val terecht komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor het bekijken van de headers, mocht je daar een IP-adres uit willen halen:Ja, medewandelaren, ondergetekende heeft helaas de verkeerde getroffen. Contact gehad met iemand via de mail, straatnaam doorgekregen, huisnummer zou volgen na vooruitbetaling. De rest kun je wel invullen.
Contact gehad met ING en aangifte gedaan bij de politie, maar in de tussentijd wilde ik het IP-adres van degene met wie ik contact had achterhalen. Normaal gesproken is dat terug te vinden als je de headers opvraagt, maar mijn programma (outlook/hotmail) biedt dit in deze versie kennelijk niet aan, ondanks verwoede zoekpogingen.
Daarom de vraag: wie wil het spelletje meespelen en reageren op een andere advertentie van dezelfde persoon, om zodoende alsnog dat IP-adres te achterhalen?
(of, als je er erg bedreven in bent, eventueel de NAW gegevens van de schuldige te vinden? )
Als "oudgediende" zou hij beter moeten weten ja. Anderen ervoor waarschuwen is natuurlijk het beste. Daarom beter de naam erbij zetten.Dat je daar in trapt vind ik al heel wat, maar dat je dat ook nog eens hier gaat vertellen, man man man...
Zo is het en niet anders.Voegt alleen niks toe, TS weet dat zelf ook wel. Dus of je helpt hem met die boeven te pakken te krijgen of je laat het topic gaan.
Je kan alleen in dezelfde val terecht komen als je vooruitbetaalt.@Teringtubbie Welke DVP had je eigenlijk op het oog zodat wij tenminste niet in dezelfde val terecht komen?
En dan ?Wat je trouwens nog kunt proberen is een mail sync met een email client zoals The Bat: https://www.ritlabs.com/en/products/thebat/
Via SMTP, IMAP of POP3 je mail syncen en kijken of je via die client meer info uit die mailwisseling kunt trekken.
Kun je die header er mogelijk wel uit trekken.En dan ?
Misschien is het echt zo'n geil ding waar je niet aan kan weerstaan, en zat hij met een depressieve piet die dringend opgebeurd moest worden . En met voortdurend aan seks te denken, kunnen de hersencellen je wel eens in de steek laten. Dan kan je toch misschien denken, och waarom niet.Als "oudgediende" zou hij beter moeten weten ja. Anderen ervoor waarschuwen is natuurlijk het beste. Daarom beter de naam erbij zetten.
Al zal ik zelf nooit vooraf geld overboeken voor een afspraak met een hoertje.
Ja, maar wat wil/kun je ermee?Kun je die header er mogelijk wel uit trekken.
In theorie heel veel maar in de praktijk waarschijnlijk bar weinig. Echter, OP vraag om een alternatieve manier om de gegevens uit de header alsnog te krijgen en daar geef ik antwoord op.Ja, maar wat wil/kun je ermee?
Amen, als iemand op de digitale apenrots de grootste Bokito wil zijn...laat hem lekker. Een keer iemand even een bericht met een knipoog sturen is ff anders als deze digitale kruistochtJongens, laten we die gast de lol nu gewoon niet gunnen. Geef de trol geen eten.
De advertentie is nu niet zichtbaar. Om geen slapende hond wakker te maken, stuur ik je een PB.@Teringtubbie Welke DVP had je eigenlijk op het oog zodat wij tenminste niet in dezelfde val terecht komen?
Als ik alleen had gevraagd hoe een IP-adres te traceren, waren de vragen over het waarom ongetwijfeld ook gesteld, dan kan ik net zo goed meteen delen wat er aan voorafging. Dit forum leek me er meer geschikt voor dan MP.Dat je daar in trapt vind ik al heel wat, maar dat je dat ook nog eens hier gaat vertellen, man man man...
Ik weet niet of er op dit forum mensen met vaardigheden zitten van het kaliber hacker. Wie weet is het mogelijk een foto aan te bieden aan de adverteerder en daarbij tegelijkertijd iets (script?) waarbij je de persoon kan traceren of toegang krijgen tot zijn/haar PC.Wat je trouwens nog kunt proberen is een mail sync met een email client zoals The Bat: https://www.ritlabs.com/en/products/thebat/
Via SMTP, IMAP of POP3 je mail syncen en kijken of je via die client meer info uit die mailwisseling kunt trekken.
Mocht je handig zijn kun je ook altijd kijken of je een website met locatie logger kunt opzetten en via de mail, sms of whatsapp de link proberen te delen met de dader en hopen dat ie er op klikt. Maar daar zitten wel kosten aan, je moet weten wat je doet en ook nog eens het geluk hebben dat ie erin trapt.
Ik hoor wat je zegtOp zich is dat een goed advies, maar het gevoel van onrechtvaardigheid speelt hier ook een rol.
Hacken (zonder toestemming) is illegaal maar met openbare bronnen iemands identiteit achterhalen niet perse. Echter, wat je daarna met die gegevens gaat doen is.... Met een framework zoals hieronder kun je al een eind komen:Ik denk ook dat het illegaal is, dus beter niet hier openlijk bespreken.