Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is het minste dat je kan zeggen van die foto's, de vorige waren al mooie foto's maar met deze foto's erbij gewoon heel goed genomen en geposeerd van de vrouwen. Gewoon allemaal mooie vrouwen, maakt de keuze nog moeilijker om te kiezen voor je gaat vind ik 😅

Een rustige dag? Voor ons een even grote een luxe 😉

Ik las hier gisteren dat het bij ons – Instituut René – "rustig" zou zijn en dat dat aan de hogere prijzen ligt. Wel, laat me daar even met veel liefde op reageren.

Bij ons draait het niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. Onze werking is bewust anders opgezet: de dames betalen een vaste dagbijdrage voor hun kamer en alles wat ze daarna verdienen is volledig voor henzelf. Geen percentages, geen verborgen kosten, geen druk om de klok rond te draaien.

Elke sekswerker bij ons bepaalt zelf wat ze op kamer doet, onder welke voorwaarden én welk tarief. Ze zijn daarin volledig vrij, en dat vinden wij niet alleen logisch – we vinden het noodzakelijk. Vrijheid en respect staan centraal, en dát voel je.

Waar een dame vroeger 4 à 5 klanten per dag nodig had om een mooie opbrengst te hebben, zijn er nu vaak 2 meer dan genoeg. We vloeken niet als het een "rustige dag" is – integendeel: we lachen, genieten van fijn cliënteel, steunen elkaar, en gaan met een glimlach naar huis. Voor velen onder ons zijn 4 werkuren per dag het maximum – en dat is ook helemaal oké.

Dus ja, misschien is het bij ons wat rustiger… maar dat is exact zoals we het willen. En wie weet, misschien volgen andere huizen in de toekomst wel dit voorbeeld. Want een sekswerker die goed verdient, tijd heeft voor zichzelf én met plezier haar job doet? Daar wordt iedereen uiteindelijk blij van.

Warme groet,
Lisa 💋

Terug
Bovenaan Onderaan