Zou het kunnen dat je 'handtekening' dan niet meer helemaal klopt nu?Anderen stel ik graag uitgebreid voor, maar voor mezelf hou ik het wel kort en bondig: Welkom terug aan mezelf![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou het kunnen dat je 'handtekening' dan niet meer helemaal klopt nu?Anderen stel ik graag uitgebreid voor, maar voor mezelf hou ik het wel kort en bondig: Welkom terug aan mezelf![]()
Is toch duidelijk: "Gelegenheidshoer, niet meer op pensioen."Zou het kunnen dat je 'handtekening' dan niet meer helemaal klopt nu?![]()
Rustig @Marco, ik had het over: "Neen, ik ga niet herbeginnen. DM's closed"Is toch duidelijk: "Gelegenheidshoer, niet meer op pensioen."
Geen idee waar mijn reviews zijn, maar die zijn hier ook ergens te velde terug te vinden![]()
AangepastRustig @Marco, ik had het over: "Neen, ik ga niet herbeginnen. DM's closed"
"Never say never"! Haha!Aangepast![]()
Was om mezelf alle rust te gunnen die ik nodig had. Als je niet duidelijk nee zegt dan krijg je constant de vraag 'wanneer kom je terug?'. Met 'wanneer ik daar klaar voor ben' zijn de meeste niet tevreden"Never say never"! Haha!
Helaas...Was om mezelf alle rust te gunnen die ik nodig had. Als je niet duidelijk nee zegt dan krijg je constant de vraag 'wanneer kom je terug?'. Met 'wanneer ik daar klaar voor ben' zijn de meeste niet tevreden![]()
NeeZijn jullie tegenwoordig ook op zaterdag geopend?
Is van vroegerJij staat nochtans als beschikbaar op zaterdag op je RL advertentie, vandaar de opmerking.
Ik met alle 2 zijn eigenlijk beide goed.Nu Amber jammer genoeg gestopt is. Wie van de meisjes raden jullie aan om eens te bezoeken.
Ik twijfel tussen Yumi Moon en Issabele.
Iemand ervaring hier mee?
Kijk, zo neem je afscheid van een collega/medewerker, met een hartverwarmend en welgemeend afscheidsbericht. Als ik soms zie hoe privehuizen met een kort, zakelijk bericht melden dat een dame gestopt is. Zo kan het ook.Lieve klanten en lezers,
Vandaag nemen we met een zwaar hart afscheid van onze geliefde Amber.Na drie prachtige jaren waarin ze niet alleen een vaste waarde was in onze zaak, maar ook in ons hart, sluit ze vandaag een bijzonder hoofdstuk af.
Amber was zoveel meer dan een collega; ze was een bron van humor, warmte en vertrouwen. Iemand op wie we altijd konden rekenen, en die voor velen onder jullie een vertrouwd gezicht was.
Haar sprankelende lach, haar grapjes die elke dag wat lichter maakten, haar luisterend oor en haar oprechte zorg... Het zal hier nooit meer helemaal hetzelfde zijn zonder haar. Maar soms komt er plots iets op je pad dat je niet kan negeren. Zo vond Amber, de job waarvan ze voelt dat het haar roeping is. Haar hart ligt in de zorg, en wij begrijpen als geen ander dat ze die passie moet volgen.
Hoewel het afscheid pijn doet, steunen we haar met heel ons hart in deze nieuwe stap. We zijn trots op haar en wensen haar alle geluk en succes in haar nieuwe avontuur. Amber, je laat hier een leegte achter, maar ook zoveel mooie herinneringen die we voor altijd zullen koesteren.
Vandaag is haar laatste dag bij ons. We sluiten dit hoofdstuk samen af met een drankje, zoals we dat met haar altijd deden: met een lach, een traan, en vooral met veel liefde.
Dankjewel voor alles, lieve Amber. Je blijft voor altijd deel van onze familie.
Veel liefs,
Instituut René