Genietertje2024
Stamgast
Zijn 2 beste vriendinnen dus zal wel dik in orde zijn hoorKlinkt als een leuk idee. Heeft iemand er ervaring mee met die 2 samen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn 2 beste vriendinnen dus zal wel dik in orde zijn hoorKlinkt als een leuk idee. Heeft iemand er ervaring mee met die 2 samen ?
Klinkt ideaal ik zal een review plaatsen als het gebeurtZijn 2 beste vriendinnen dus zal wel dik in orde zijn hoor
Denk dat ik eerst voor 1 alleen ga en dan samen. Klinkt nu wel als een interessante uitdaging hahaZorg wel dat je 'man' genoeg bent... met die twee samen! OMG!
Gewoon doen zeg ik je leeft maar 1 keerDenk dat ik eerst voor 1 alleen ga en dan samen. Klinkt nu wel als een interessante uitdaging haha
Bij mijn weten heeft ze nog recensie...Iemand ervaring met Valerie ? Vind hier geen review van haar (of mss kijk ik er over ?)
Ga eerst afwachten en kijken naar de recensiesVanaf volgende dinsdag mogen we terug een nieuwe dame introduceren bij ons
Ze is haar donderdag komen voorstellen. Toffe knappe meid, 26j, ziet er steengoed uit. Helemaal nieuw in het vak.
Voor de geïnteresseerden, een link naar haar redlights profiel.
Foto's nemen we dinsdag en zetten we asap online.
Chloe
Iemand ervaring met Valerie ? Vind hier geen review van haar (of mss kijk ik er over ?)
Ben aan het wachten op de foto's van de mooie chloeIk ga ervan uit dat potentiële nieuwe dames niet op de weegschaal gezet worden bij invullen van hun redlightsprofiel, maar denk niet dat ik eerder al 52kg heb zien passeren.
Chloe zal waarschijnlijk iemand zijn om in de gaten te houden voor mensen die houden van superslank.
Dinsdag!Ben aan het wachten op de foto's van de mooie chloe
1.65 en 52 kilo is gewoon slank hoor. Niets mis mee, lekker gezond gewicht.Ik ga ervan uit dat potentiële nieuwe dames niet op de weegschaal gezet worden bij invullen van hun redlightsprofiel, maar denk niet dat ik eerder al 52kg heb zien passeren.
Chloe zal waarschijnlijk iemand zijn om in de gaten te houden voor mensen die houden van superslank.
Zoals Nicole bij Freya Hulst! Mooi!1.65 en 52 kilo is gewoon slank hoor. Niets mis mee, lekker gezond gewicht.
Dat was dus gisteren, niet?Dinsdag!
Of Alexi Brasschaat. 1.60 en 51 kg. Klein en fijn.Zoals Nicole bij Freya Hulst! Mooi!
Mooi! Die kende ik nog niet...Of Alexi Brasschaat. 1.60 en 51 kg. Klein en fijn.
Jawel, gewoon in de straat.Ik las iets met "parkeren bij de winkels". Kan je niet gewoon parkeren op het adres zelf ?
Voor de deur zelfs!Jawel, gewoon in de straat.
Voor de deur en dan binnen gelijksvloers rechts .....leuke kamer.Voor de deur zelfs!
Ja!Voor de deur en dan binnen gelijksvloers rechts .....leuke kamer.
Ben ik ook benieuwd naarhallo,
iemand toevallig al een ervaring met Chloe of Ellen?
grtn