Bedankt LisaIk quote even Valerie 'De prijzen variëren tussen €100-€120 voor een half uur en €150 voor een uur.'
Haar best zelf even contacteren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt LisaIk quote even Valerie 'De prijzen variëren tussen €100-€120 voor een half uur en €150 voor een uur.'
Haar best zelf even contacteren
Zal nog niet voor deze week zijn. Maar mss volgende week. Maar mensen met ervaring bij Valerie laat mij gerust iets weten.Ben benieuwd naar je bevindingen
Kan altijd maar niet zeker of eredame beschikbaar is, best telefoneren of sms sturenEven een info-vraag. Is het bij Instituut René altijd o pafspraak, of kan je er "op den bots" ook nog wel terecht?
Moet ik een afspraak maken?
Ja, je moet een afspraak maken. Zo kunnen de dames ervoor zorgen dat ze klaar zijn tegen dat je komt.
Vroeger deden wij nog aan vrije binnenkomst. Maar tijdens de pandemie merkten we hoe leuk het was om op afspraak te werken.
Je verward mijn leeftijdsgrens met de algemene regels. Iedereen die welgemanierd, correct en hygiënisch is, is van harte welkom. Op afspraak natuurlijkMisschien mooie site, maar niet voor mij....
Ik dacht dat de iets oudere wandelaars daar niet welkom zijn.
Als veiligheidskundige... moet ik haar helaas (dringend!) adviseren andere schoenen te dragen... alvorens ladders te beklimmen! Daar komen vast ongelukken van!Vraagje @ Lisa: je nieuwe avatar suggereert dat je nu ook op ladders kruipt (excuseer de uitdrukking, niet dubbelzinnig bedoeld ) Ga je bouwvakker worden? Ben architect en heb connecties; wellicht kan ik je helpen
Marco, als veiligheidsdeskundige moet je toch ook zien dat Lisa geen veiligheids handschoenen draagt. Stiletto's in bed kan ik nog begrijpen....Als veiligheidskundige... moet ik haar helaas (dringend!) adviseren andere schoenen te dragen... alvorens ladders te beklimmen! Daar komen vast ongelukken van!
In bed daarentegen... zijn die stiletto's prima! Haha!
Leren veiligheidshandschoenen EN388:2003 - mechanische beschermingwat voor handschoenen zijn dit dan?
Bekijk bijlage 92625
Klopt! Voor haar adviseer ik volgende:Marco, als veiligheidsdeskundige moet je toch ook zien dat Lisa geen veiligheids handschoenen draagt. Stiletto's in bed kan ik nog begrijpen....
Ik zie het echt niet zitten om een blow job met dat soort handschoenen te krijgen, maar wellicht kan je me tegen spreken wat dat betreft
Ik krijg toch wel een beetje schrik van Lisa indien ze de attributen in bovenstaande pic (een nijptang, een bijtel, een hamer (weliswaar met een "aftrekker") als kinky zou bedoelen....wat voor handschoenen zijn dit dan?
Bekijk bijlage 92625
Zo een beetje in de richting van: "Yes please! Torture me!"?Ik krijg toch wel een beetje schrik van Lisa indien ze de attributen in bovenstaande pic (een nijptang, een bijtel, een hamer (weliswaar met een "aftrekker") als kinky zou bedoelen....
Als den aftrekker symbolisch bedoeld zou zijn, yes. Maar voor de rest kijk ik toch maar angstig uit naar mijn ontmoeting volgende week met Lisa. Zal maar beter niet vragen naar "kinky"Zo een beetje in de richting van: "Yes please! Torture me!"?
De handschoenen... tsja.wat voor handschoenen zijn dit dan?
Bekijk bijlage 92625
Zat voorheen bij Dreamgirls Kortrijk.Zo te zien een nieuwe aanwinst:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-nieuw-bij-instituut-rene.html
Helaas staan er geen nog prijzen op RL of op de vernieuwde site.
Oei, dat is raar, ik zal het straks nakijken.Zo te zien een nieuwe aanwinst:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-nieuw-bij-instituut-rene.html
Helaas staan er geen nog prijzen op RL of op de vernieuwde site.