- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Heb zojuist kennisgemaakt met Ingrid, een 40 jarige dame uit Colombia met een mooi stel billen. Ik ging naar binnen en heb 40 euro afgetikt, ik ging mijn handen en penis wassen waarna ik tegen die heerlijke billen aan ging schuren. Eenmaal op bed beland begon ze met me tepels te spelen, hier word ik altijd super geil van. Qua standjes hebben we reversed cowgirl gedaan waarbij ik heerlijk uitzicht had op haar billen en er ook lekker op ging trommelen waar ze wel om kon lachen. Ik heb het afgesloten met de prone bone (ook wel doggy waarbij de dame op haar buik ligt)
Haar kamer is helemaal achterin die verrasend ruim is vergeleken met de andere kamers in het pand, er staat zelfs een badkuip in. Ik vroeg nog of ze daar weleens gebruik van maakt en vertelde dat ze ook een pakket aanbied waarbij je eerst erotisch gemasseerd word en heerlijke sex krijgt, dit gaat uiteraard onder genot van een drankje.
dus voor de liefhebbers…
Ze gaf overigens aan op maandag tot vrijdag te werken van 10:00 tot 23:00 uur.
ze blijft tot eind oktober en dan gaat ze weer terug naar Colombia om te overwinteren.
Haar kamer is helemaal achterin die verrasend ruim is vergeleken met de andere kamers in het pand, er staat zelfs een badkuip in. Ik vroeg nog of ze daar weleens gebruik van maakt en vertelde dat ze ook een pakket aanbied waarbij je eerst erotisch gemasseerd word en heerlijke sex krijgt, dit gaat uiteraard onder genot van een drankje.
dus voor de liefhebbers…
Ze gaf overigens aan op maandag tot vrijdag te werken van 10:00 tot 23:00 uur.
ze blijft tot eind oktober en dan gaat ze weer terug naar Colombia om te overwinteren.