Lollertje 007
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Net terug van bezoek aan Inez. Inez is een Poolse dame van rond de 30 die zeer goed Nederlands spreekt.
Dan nu de massage:
De massage begon met een lange douche maar man man man dat was een feest. Ze maakten me zo geil, ik stond gelijk paraat en had al moeite niet te komen. Dan op buik. Een goeie massage met veel getease in men bilnaad, mocht voor persoonlijk iets meer aan de penis zelf zijn. Dan op de rug een goeie massage met voldoende getease en wat geblaas over men penis. Na 30 min kwam ik uit het niets en daarna niets getease meer zelfs geen aanraking daar beneden enkel massage van de schouder en onderbenen. Vervolgens ook ieders een eigen lange douche om af te sluiten.
Kortom het begin zeer goed maar eindigde in mineur.
Dan nu de massage:
De massage begon met een lange douche maar man man man dat was een feest. Ze maakten me zo geil, ik stond gelijk paraat en had al moeite niet te komen. Dan op buik. Een goeie massage met veel getease in men bilnaad, mocht voor persoonlijk iets meer aan de penis zelf zijn. Dan op de rug een goeie massage met voldoende getease en wat geblaas over men penis. Na 30 min kwam ik uit het niets en daarna niets getease meer zelfs geen aanraking daar beneden enkel massage van de schouder en onderbenen. Vervolgens ook ieders een eigen lange douche om af te sluiten.
Kortom het begin zeer goed maar eindigde in mineur.